قداس نادر جدا بصوت ابونا عبد المسيح المناهري

michael33

New member
عضو
إنضم
6 نوفمبر 2008
المشاركات
115
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
قداس جميل جدااااااااااااا
 
إنضم
18 مارس 2008
المشاركات
25
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الرب معك ويعوض تعب خير
انا كنت محتاج ده اوي جدأ الرب يقويك يا يهاب
:94::big29::ab4:
 

رامى ايليا

New member
عضو
إنضم
22 يوليو 2008
المشاركات
307
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
alixandeia
ايهاب ميرسى اوى على القداس الجميل البركه ده وكمان بصوت ابونا عبد المسيح المناهرى
بجد ربنا يبارك خدمتك
 

الامير الحزين

دموع قلب حزين
عضو مبارك
إنضم
12 مارس 2008
المشاركات
1,365
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
شكرا على الجهود الرائع
منتظرين المزيد
ربنا يبارك حياتك
ربنا يعوض تعب محبتك
 

المزاحم

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
7 مارس 2008
المشاركات
313
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
شكرا ايهاب على القداس ربنا يبارك حياتك
 

elia

New member
إنضم
3 نوفمبر 2007
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
egypt
شكرا يايهاب علي القداس وربنا يقويك
 

sally adel

New member
إنضم
23 فبراير 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
حلو اووووووووى بجد ربنا يعوضك دى فعلا هدية رائعة
 

Polis Fekry

New member
إنضم
11 مارس 2009
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكر على تعبك وانا ساحملة وياريت يكون شغال وربنا معاك
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
showthread.php
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
ميرررررسى على القداس

ربنا يبارك حياتك
 

Aksios

اكسيوس القبطى
عضو مبارك
إنضم
19 يوليو 2008
المشاركات
1,068
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
U.S.
يا جماعة انا لاحظت ان القداس لا يمكن يكون اللى عمله ابونا عبد المسيح المناهرى

لان ابونا عبد المسيح تنيح فى عام 1963 م

و لو لحظنا فى القداس الدقيقة 49 فى اوشية الاباء يقول

"اذكر يا رب سلام ابينا الطوباوى المكرم البابا البطريك الانبا شنودة الثالث ......"

لكن البابا شنودة الثالث تمت رسامته بابا عام 1971 م


فأبونا عبد المسيح لم يعاصر الانبا شنودة الثالث كبابا.

هذا فقط كان للتنويه ليس إلا....


على اى حال شكرا على القداس فهو معزى و بحب اسمعه كتير
 

magda_hany2000

New member
إنضم
24 فبراير 2008
المشاركات
31
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مساء الخير
انا مش عارفه اشكركم ازاي وبعتذر على عدم ردي لاني كنت خارج النت الفترة اللي فاتت
وميرسي على الاهتمام لكن برضه للاسف الينك بتاع قداس ابونا عبد المسيح مش شغال
ياريت او ما حد يعرف اللينك الصحيح يبعته على اميلي
وربنا يعوض تعب محبتكم
 

هدية ابويا

New member
إنضم
8 يونيو 2009
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
على فكره يااخ ايهاب اولا شكرا لتعبك بس ده قداس لنيافة الانبا اثناسيوس مطران بنى سويف المتنيح ومعاه ابونا مقار اللى بيصلى معاه وبولس ملاك اللى فيه معلم شكرا
 
إنضم
12 يونيو 2009
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ا[/Cاشكرك جدا علي الهديه الجمليه قداس ابونا القديس عبد المسيح المناهري

OLOR]
 
إنضم
21 يونيو 2009
المشاركات
23
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
cairo
انا بشكرك يا ايهاب وربنا يعوضك يارب ويديلك كل الي فى بالك
انت هاديتنا بنعمه كبيره وهديه عظيمه ربنا يعوضك
 
أعلى