شكرا على المجهودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
ناجى صادق New member إنضم 23 نوفمبر 2007 المشاركات 13 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 12 فبراير 2009 #41 شكرا على المجهودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
maro.s New member إنضم 22 سبتمبر 2008 المشاركات 15 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 14 فبراير 2009 #42 شكرا جدا جدا جدا بجد كان نفسى جدا فى القداس ده ربنا يعوضك
مرمر رزق New member إنضم 25 مارس 2009 المشاركات 1 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 22 أبريل 2009 #43 اخرستوس انيستى ربنا يعوض تعب محبتكم الرجاء مش لاقى قداس ابونا فانوس عايز احمله مش موجود
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 24 أبريل 2009 #44 شكراااااااا جزيلا ربنا يباركك
ناجى صادق New member إنضم 23 نوفمبر 2007 المشاركات 13 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 24 أبريل 2009 #45 اينى التحميل
سمير4 New member إنضم 24 مارس 2009 المشاركات 12 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 12 مايو 2009 #46 صلوات و شفاعة القديسين تكن معنا ومعك ايضاوشاكرين تعب محبتك وربنا يحافظ لنا عليك ونسمع صلواتك مدويةفى كل ارجا المعمورة وازكرنا فى صلاتك سمير4
صلوات و شفاعة القديسين تكن معنا ومعك ايضاوشاكرين تعب محبتك وربنا يحافظ لنا عليك ونسمع صلواتك مدويةفى كل ارجا المعمورة وازكرنا فى صلاتك سمير4
سمير4 New member إنضم 24 مارس 2009 المشاركات 12 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 12 مايو 2009 #47 مشكلة تحميل القداس واجهت جميع الاعضاء ربنا يباركم تجدو لنا حل سمير طهطا
ناجى صادق New member إنضم 23 نوفمبر 2007 المشاركات 13 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 13 مايو 2009 #48 اين تحميل القداس العظيم
سمير4 New member إنضم 24 مارس 2009 المشاركات 12 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 13 مايو 2009 #49 عزيزى ناجى عند الزهاب للصفحة الاولى للتحميل بالضغط الجزء الاول للتحميل تظهر الصفحة not fund ما راى معاليك اخيك سمير
عزيزى ناجى عند الزهاب للصفحة الاولى للتحميل بالضغط الجزء الاول للتحميل تظهر الصفحة not fund ما راى معاليك اخيك سمير