قداس نادر " ابونا فانوس "

ناجى صادق

New member
إنضم
23 نوفمبر 2007
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا على المجهودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
 

maro.s

New member
إنضم
22 سبتمبر 2008
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا جدا جدا جدا
بجد كان نفسى جدا فى القداس ده
ربنا يعوضك
 

مرمر رزق

New member
إنضم
25 مارس 2009
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اخرستوس انيستى ربنا يعوض تعب محبتكم الرجاء مش لاقى قداس ابونا فانوس عايز احمله مش موجود
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
شكراااااااا جزيلا

ربنا يباركك
 

سمير4

New member
إنضم
24 مارس 2009
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
صلوات و شفاعة القديسين تكن معنا ومعك ايضاوشاكرين تعب محبتك وربنا يحافظ لنا عليك ونسمع صلواتك مدويةفى كل ارجا المعمورة وازكرنا فى صلاتك سمير4
 

سمير4

New member
إنضم
24 مارس 2009
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مشكلة تحميل القداس واجهت جميع الاعضاء ربنا يباركم تجدو لنا حل سمير طهطا
 

سمير4

New member
إنضم
24 مارس 2009
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
عزيزى ناجى عند الزهاب للصفحة الاولى للتحميل بالضغط الجزء الاول للتحميل تظهر الصفحة not fund
ما راى معاليك اخيك سمير
 
أعلى