لالا الاعتراف بالحق فضيحــــــــه وبلاش سوسه المنتدى دى
اول ورده مافيش كلام طبعا لديانا
ثاني ورده لامير فكري
ثالث ورده لطارق لانه ردوده بتعجبني
سلام ونعمة للكل
أنا أول مرةأدخل اللعبة دية
فأنا ههدي المنتدي كله مش ورد بس
ورد وفل وياسمين ممكن نقول يعني "جنينة"
بس أنا هخصص 3 وردات ل 3 أعضاء
علشان أنا أحتكيت بيهم
الأول ماي روك
والثاني مدام _مرنا وزوجها طبعاً
والثالث حجب من قبلي أنا لأسباب خاصة
سلام وورد للكل
اول ورده مافيش كلام طبعا لديانا
ثاني ورده لامير فكري
ثالث ورده لطارق لانه ردوده بتعجبني
ميرنا;95131 قال:منا بت البطه السوده
المهم اول ورده للباشا الكبير اللى لسه مشوفتش ولا مشاركه ليه سادبيرد
والتانيه لكوبتك
والتالته الامير
طيب انا هدى الورد كلة
لطارق وامير
واان مليش ورد يا ميرنا
طيب وردة لطارق
ولامير واسيا