عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتدى

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
هههههههههههههههههه

حلوة الاعتراف بالحق فضيحة لاجديدة يا بسمة

علشان كدا ها نلغي سوسة المنتدي ههه
 

يماني1

New member
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2006
المشاركات
102
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
في كهف الحياة
اول ورده مافيش كلام طبعا لديانا
ثاني ورده لامير فكري

ثالث ورده لطارق لانه ردوده بتعجبني
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
اول ورده مافيش كلام طبعا لديانا
ثاني ورده لامير فكري

ثالث ورده لطارق لانه ردوده بتعجبني

+

اشكرك يمانى1 --------->>:new8:

انا بقى ههدى ....

ورده ليمانى1 " لانى بضعف امام المحبة "

و ورده لــ ( نسمه ) = بسمه = جيرل " تحية لقلب مرهف " :)

و ورده لماى روك " تحية لهذا الرجل " :)

الباقى ما يستعجلوش ... الورد كتير بس اللى ما يزهقش :)
 

girl_in_jesus

سامحنى يا مخلصى
مشرف سابق
إنضم
10 يناير 2006
المشاركات
3,433
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
فى بيت ابويا المخلص
مرسيي ليك يا طارق وانا بهدى ليك ورده بلدى لانى بحب ريحتها جداا..
ولروك ورد بلاستيك لانه عنده حساسيه من الورد دى مش هتعمل حاجه
ولأسيـــــــا وبحياها على ايمانها بالمسيح
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
انا بقى بدى وردة لكاتى
ووردة للزعيم طبعا
ووردة دابلةلاسيا مشاركاتها كتير بس فى محبة زيادة شوية بينى و
بينها
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
وانا ها اهدئ اول وردة ل اسيا ( الرب يباركها تحية كبيرة لمحبتها الجميلة الواضحة في المنتدي )

و اهدئ ثاني و وردة لكاتي ( واقولها ربنا معاكي وتروحي وتيجي بالسلامة )

واهدئ ثالث وردة ارووجة ( علشان نشاطها الجميل في المنتدي )
 

ماهر

New member
عضو
إنضم
20 أغسطس 2006
المشاركات
424
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
في خيمة الوداع
اول ورده اهديها لروك لانه رجع لي اسم "ماهر "

ثاني ورده لكوبتك رغم انه ساعات والا بلاش

ثالث ورده لامير علشان بيرد على اسئلتي
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
بعدها تاني..........!

سلام ونعمة للكل
هاااااي ماهر
ومبروك رجوعك لأسمك


المشاركة دية كانت يوم 16-9

سلام ونعمة للكل
أنا أول مرةأدخل اللعبة دية
فأنا ههدي المنتدي كله مش ورد بس
ورد وفل وياسمين ممكن نقول يعني "جنينة"
بس أنا هخصص 3 وردات ل 3 أعضاء
علشان أنا أحتكيت بيهم
الأول ماي روك
والثاني مدام _مرنا وزوجها طبعاً
والثالث حجب من قبلي أنا لأسباب خاصة
سلام وورد للكل

أنت كنت العضو الثالث
وحجبتها "وأنت عارف لية"
بس دلوقتي هدهالك تاني
:give_rose

وال 3 وردات الجداد
واحدة لجيرال:16_4_10:
والثانية لجورج:16_4_10:
والثالثة لكوبتك مان:16_4_10:
والرابعة والخامسة والسادسة والسابعة والثامنة و ..............
وزعوهم علي بعض بقي
:36_3_11:
هههههههههههههه
سلام
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
منا بت البطه السوده

المهم اول ورده للباشا الكبير اللى لسه مشوفتش ولا مشاركه ليه سادبيرد

والتانيه لكوبتك

والتالته الامير
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
أنا تاني.....!

سلام ونعمة للكل

اول ورده مافيش كلام طبعا لديانا
ثاني ورده لامير فكري

ثالث ورده لطارق لانه ردوده بتعجبني

شكراً يا يماني1
أنا من هنا ومن هذا الموقع ومن أمام شاشة الكومبيوتر
:t39:

سأهديك
:36_3_11:

وأخر لطارق
:36_3_11:

وأخر للثلاثي المرح
:36_3_11:

ال هما طبعا
كاتي - أسيا - أروجة
سلام
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
الي ميرنا

سلام ونعمة للكل

ميرنا;95131 قال:
منا بت البطه السوده

المهم اول ورده للباشا الكبير اللى لسه مشوفتش ولا مشاركه ليه سادبيرد

والتانيه لكوبتك

والتالته الامير

هااااااااي ميرنا
والله يا باشا ولا بطة سودة ولا بطة خضرة
أنت علي طول موجودة بورد والا من غير
أنت من أهم الناس هنا
أة والله
ومن هنا سأهديك...........
:rose::16_4_9::16_4_10::16_4_16::16_14_51::16_14_37::16_14_21::16_14_20::16_14_24::Roses::give_rose :Flower::16_14_20: :36_3_11:
وكمان هبعتلك ملاك خصوصي يعدلك الورد
:t14:
ههههههههههههههههههه

سلام
 
التعديل الأخير:

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
اى يعم جنينه اى ده بس تصدق مش بتيجو غير بتهديد

ويباشا ميرسى بجد على الجنينه دى
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
+

جينا للورد ..

ورده لــ :16_14_37:كوبتك:16_14_37:
وردة لــ :16_14_51:أمير :16_14_51:


وسبت ورد لاحلى ورد فى المنتدى
:16_4_8:ميرنا واسيا وجيرل وارطاميس وميريت :16_4_8:


الباقى جااااااااااااااااااى :)
 
التعديل الأخير:

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
طيب انا هدى الورد كلة
لطارق وامير

+

ميرسى يا :Turtle_Dove: KERO KINGOOO :Turtle_Dove_2: ده كتير صدقنى كده هتجيلنا انفلونزا الورود ههههههههه

:16_14_37:

 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
واان مليش ورد يا ميرنا
طيب وردة لطارق
ولامير واسيا
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
ليك وردة

سلام ونعمة للكل

واان مليش ورد يا ميرنا
طيب وردة لطارق
ولامير واسيا

شكراً كيرو
علي الوردة

وأنا بدوري أهديك
:36_3_11:

والوردتين التنين أنا عيزهم
:16_14_37: :16_14_24: :16_4_9: :16_4_10:
معلش
عندي عيد ميلاد
هههههههههههه
سلام
 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
مشاى يا مان ولا يمهك
النا بقى نفسى ادى ورد لكوبتك مان
 
أعلى