عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتدى

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
انا هدي وردة لطارق
ووردة لجيرل
ووردة لموني
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
+

سلام ونعمه ..


عاوز اقول حاجه :)

بالرغم من ان العبارات بسيطة ... اهدى ورده لفلان ..

لكن بتحمل جواها محبه رائعه ..... محبة فوق الوصف

عظيمه مسيحيتنا ومسيحنا له كل المجد


ومن هذا المنطلق

بهدى وردة :Roses: لرامى ..... (( فلانتينو المنتدى :) ))

وورده :Roses: لمحبه .... (( العقل الهادى ))

وورده :Roses: لميرنا ..... الرقه تحت قناع زائف (( افهمى العباره وبلاش خناق :) ))

واسمحولى استلف تلات وردات من اى حد واهديهم

ورده:Roses: لكيرو ....... قلب طفل

وورده:Roses: لامير .... الامير

وورده :Roses: لميريت .. عندما تفكر المرأه
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
لا بجد!

سلام ونعمة للكل

+

سلام ونعمه ..


عاوز اقول حاجه :)

بالرغم من ان العبارات بسيطة ... اهدى ورده لفلان ..

لكن بتحمل جواها محبه رائعه ..... محبة فوق الوصف

عظيمه مسيحيتنا ومسيحنا له كل المجد


ومن هذا المنطلق

بهدى وردة :Roses: لرامى ..... (( فلانتينو المنتدى :) ))

وورده :Roses: لمحبه .... (( العقل الهادى ))

وورده :Roses: لميرنا ..... الرقه تحت قناع زائف (( افهمى العباره وبلاش خناق :) ))

واسمحولى استلف تلات وردات من اى حد واهديهم

ورده:Roses: لكيرو ....... قلب طفل

وورده:Roses: لامير .... الامير

وورده :Roses: لميريت .. عندما تفكر المرأه
لا بجد يا طارق
أنت كدة محتاج قصيدة شعر والله
علي الكلام الجميل دة

وأوعدك
هكتبها وهنزلها
وهحاول النهارة أو بكرة بالكتير
:11_1_211v:
الله عليكي يامصر
ههههههههههههه

خد بقي بوكية ورد كامل
:36_3_11:
وكمتان هدية
:748pf:
ربنا معاك ومعانا
سلام
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
وورده :Roses: لميرنا ..... الرقه تحت قناع زائف (( افهمى العباره وبلاش خناق :) ))

هتكلم بجد طارق بامانه انا مش رقيقه وناس كتير تشهد بكده انا لا حاطه قناع انى شريره ولا حاجه انا فعلا كده بس انتو مش راضين تفهمو
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
سلام ونعمة للكل


لا بجد يا طارق
أنت كدة محتاج قصيدة شعر والله
علي الكلام الجميل دة

وأوعدك
هكتبها وهنزلها
وهحاول النهارة أو بكرة بالكتير
:11_1_211v:
الله عليكي يامصر
ههههههههههههه

خد بقي بوكية ورد كامل
:36_3_11:
وكمتان هدية
:748pf:
ربنا معاك ومعانا

سلام


+

هههههههههههه ... اشكرك يا امير ... بس مش مهم القصيدة المهم انك كتبت العبارات تحت بعض هههههههههههه
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
هتكلم بجد طارق بامانه انا مش رقيقه وناس كتير تشهد بكده انا لا حاطه قناع انى شريره ولا حاجه انا فعلا كده بس انتو مش راضين تفهمو

+

طيب تراهنى ؟ .. :08::):)
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
مش محتاجه رهان فى ناس بتعلمنى الرقه واتشلت منى

بامانه مش رقيقه خالص ولا فيا الرقه من اصل انا جر شكل
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
اية ياميرنا انا عارفك متواضعه جدا جدا
واتلاقيكي رقيقة
وبعدين اية يعني رقيقة دي هي بالنسبالك شتيمة ولا اية
 

ماهر

New member
عضو
إنضم
20 أغسطس 2006
المشاركات
424
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
في خيمة الوداع
انا حهدي ورده لميرنا لأنها رقيقة

والثانية لـ mery لانه مشاركاتها رقيقة

والثالثة لـ ميريت لانه مشاركتها رقيقة
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
اية ياميرنا انا عارفك متواضعه جدا جدا
واتلاقيكي رقيقة
وبعدين اية يعني رقيقة دي هي بالنسبالك شتيمة ولا اية


يووه انتو مينفعش معاكم الزوق خالص

الرقه هدؤ صوت واطى مشاعر حساسه من الاخر تشبه للسهوكه

وانا مش كده سامعين ولا لاء :ranting:

ورده لماهر

ورامى

وكيرو
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
بس يا ميرنا خلاص
انتى اية
اهدىكدة
هما مش بيشتموا فيكى
اية دة انتى حقنة
بوتجاز
بهدى وردة لرامى واخرى لطارق والتالتة لامير
بجد الثلاثة بحترم ردودهم جدا
ولا عزاء لميرنا
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
ميرنا;95581 قال:
يووه انتو مينفعش معاكم الزوق خالص
ميرنا;95581 قال:
الرقه هدؤ صوت واطى مشاعر حساسه من الاخر تشبه للسهوكه

وانا مش كده سامعين ولا لاء :ranting:

+

مين قال كده يا ميرنا ...

الرقه هى مشاعر واحاسيس تتفاعل مع الحدث او المحيطين

الرقه هى من صفات المسيح له المجد الذى بكى امام قبر اليعاذر

الذى تحنن على الجمع وكان يشفى و يعصب

الرقه هى اهتمامه بامه وهو فى قمة الالم النفسى والجسدى على الصليب

الرقه هى صفات أبناء الله

فليست الرقه ضعف او سهوكه او اى شىء من هذا القبيل

فقد تجدى شخص رقيق جداً و لكنه عند الحق يدافع بقوة وبأس وحزم

فعندما طرد المسيح الصيارفه وباعة الحمام من الهيكل هل تخلى بذلك عن رقته ؟

عندما وبخ عبد رئيس الكهنه لما لطمه على وجهه وقال له ان كنت

فعلت شيئاً ردياً فأشهد على الردىء وان لم افعل فلماذا تضربنى ؟؟ .. هل بذلك تخلى عن رقته ؟

الرقه نابعه من الحب النقى .. نابعه من قلب يصفح ويسامح ...

هل عندما تغضبى من شخص ما وياتى اليك ويقدم اعتذاره وأسفه .. لا تقبليه ؟؟ .. لا اعتقد

اذاً انتى رقيقه ... رقيقه فى مشاعرك وأحاسيسك ...

الرقه يا ميرنا هى حب فى صورة سلوك .. وأحاسيس

لا تتصورى اطلاقاً ان الرقه ضعف ... لانها ليست كذلك ابداً ... ولا انها

قاصرة على الاشخاص الهادئين فقد تجدى شخص هادىء ولابعد الحدود .. ولكنه يحمل بداخله قلب قاس متحجر

وقد تجدى شخص عصبى المزاج .. او عالى الصوت .. او كثير المشاغبه ... ولكن تدمع عيناه من

مجرد منظر بسيط قد لا يلتفت اليه أحد

هذه هى الرقه


صلواتك
 
التعديل الأخير:

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
انسحبى يا ميرنا بقى
وارجعى للرقة تانى
هههههههه
 

ماهر

New member
عضو
إنضم
20 أغسطس 2006
المشاركات
424
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
في خيمة الوداع
همممممممم همممممم عندي ثلاث وردات حاهديهم لمين؟!

allroses_1686_666814.gif




ورده لامير

ورده لرامي

ورده لطارق
 

ماهر

New member
عضو
إنضم
20 أغسطس 2006
المشاركات
424
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
في خيمة الوداع
انا تاني زي ما بيقول امير؟!

اهدي ورده لارووجه لانها لذيذه دايما بتقول يا غالين

ياحلوين يا طيبين.


وورده للسمردلي لانه شاعر

ورده لديانا بمناسبة مشرف الشهر

:Love_Mailbox: :Love_Mailbox: :Love_Mailbox:

 

++menooo++

حياتى لأسمك يا من فديتنى
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
4,085
مستوى التفاعل
26
النقاط
0
الإقامة
قلوب أعضاء المنتدى
حهدى ورده للمشرفيين الجدد ( ورده واحد علشان كلهم يتخانقوا عليها )
وورده لأنشط عضو و انشط مشرفه ( برضه واحده علشان يتخانقوا )
و التالته لرامى علشان مش عايزه يتخانق مع بقيه المشرفيين الجدد و لانى بحبه لله فى لله اصله الحقيق بهجت بهجت بهجت بهجت بهجت بهجت لو تفتكر مين بهجت ده يا رامى ههههههه
 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
وانا بردة هدى ورد للمشرفين الجداد
واحدة لطارق وواحدة لرامى وواحدة لجيرل
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
+

طيب يا جماعه انا ههدى ورده لماهر ... حاسس انك صغير يا ماهر فى السن صح ؟

ووردة لمينو ...

وورده لكيرو



flowers20closeup2010xu6.jpg



 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
وردة لاخى سمردلى
ووردة لرامى
ووردة لمينو عشان تصميمة الجميل
 
أعلى