انا هدي وردة لطارق
ووردة لجيرل
ووردة لموني
ووردة لجيرل
ووردة لموني
+
سلام ونعمه ..
عاوز اقول حاجه
بالرغم من ان العبارات بسيطة ... اهدى ورده لفلان ..
لكن بتحمل جواها محبه رائعه ..... محبة فوق الوصف
عظيمه مسيحيتنا ومسيحنا له كل المجد
ومن هذا المنطلق
بهدى وردة :Roses: لرامى ..... (( فلانتينو المنتدى))
وورده :Roses: لمحبه .... (( العقل الهادى ))
وورده :Roses: لميرنا ..... الرقه تحت قناع زائف (( افهمى العباره وبلاش خناق))
واسمحولى استلف تلات وردات من اى حد واهديهم
ورده:Roses: لكيرو ....... قلب طفل
وورده:Roses: لامير .... الامير
وورده :Roses: لميريت .. عندما تفكر المرأه
وورده :Roses: لميرنا ..... الرقه تحت قناع زائف (( افهمى العباره وبلاش خناق))
سلام ونعمة للكل
لا بجد يا طارق
أنت كدة محتاج قصيدة شعر والله
علي الكلام الجميل دة
وأوعدك
هكتبها وهنزلها
وهحاول النهارة أو بكرة بالكتير
:11_1_211v:
الله عليكي يامصر
ههههههههههههه
خد بقي بوكية ورد كامل
:36_3_11:
وكمتان هدية
:748pf:
ربنا معاك ومعانا
سلام
هتكلم بجد طارق بامانه انا مش رقيقه وناس كتير تشهد بكده انا لا حاطه قناع انى شريره ولا حاجه انا فعلا كده بس انتو مش راضين تفهمو
اية ياميرنا انا عارفك متواضعه جدا جدا
واتلاقيكي رقيقة
وبعدين اية يعني رقيقة دي هي بالنسبالك شتيمة ولا اية
ميرنا;95581 قال:يووه انتو مينفعش معاكم الزوق خالص
ميرنا;95581 قال:الرقه هدؤ صوت واطى مشاعر حساسه من الاخر تشبه للسهوكه
وانا مش كده سامعين ولا لاء :ranting: