عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

god is lord

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 نوفمبر 2011
المشاركات
328
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
لو سمحتوا اليوتيوب عندى مش شغال اللى يقدر يساعدنى يقولى ايه الحل؟
نزلت الفلاش بلاير وبرضو مش شغال هو كان شغال كويس وجاتنا رساله وبعد ما لتها لقيتوه مش شغال غالبا الرساله ديه هى السبب وانا مش عارفه اعمل ايه
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
لو سمحتوا اليوتيوب عندى مش شغال اللى يقدر يساعدنى يقولى ايه الحل؟
نزلت الفلاش بلاير وبرضو مش شغال هو كان شغال كويس وجاتنا رساله وبعد ما لتها لقيتوه مش شغال غالبا الرساله ديه هى السبب وانا مش عارفه اعمل ايه
http://main.vodonet.net/c/index?cam...zrm4CF0j4KctmOkmZhc19BwBtLVP_YU4i5WPsOicGiaTa

لتشغيل الفيديو على يوتيوب يجب تحميل
الفلاش بلاير اخر تحديث لة
ملحوظة عند التسطيب يجب
اغلاق جميع اى شى مشغل على الكمبيوتر
اى متحدث سو برامج العاب او متصفحات
وبس كدا والله الموفق المستعين
هههههههههههههه
 

god is lord

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 نوفمبر 2011
المشاركات
328
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
للاسف مش شغال
غالبا فى حاجه بتمنع تشغيله
بسطبه ومش بيظهر من ضمن البرامج اللى موجوده فى قائمه ستارت واول برجرامس
ومش عارفه السبب
ياريت حد يساعدنى
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
للاسف مش شغال
غالبا فى حاجه بتمنع تشغيله
بسطبه ومش بيظهر من ضمن البرامج اللى موجوده فى قائمه ستارت واول برجرامس
ومش عارفه السبب
ياريت حد يساعدنى
انتى جربتى الاول تقفلى كل حاجة
شغالة عندك قبل تسطيب البرنامج الفلاش
ولا اية ثانيا ممكن يكون الاضافة
مش موجودة فى المتصفح او موجودة
بس مش متفعلة وان شالله يارب تتحل
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
برنامج ادوب ريد مش عاوز يتسطب عندى معرفش ليه
عندى ويندوز 8 المشكلة فين؟؟؟
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
عندى مشكلة ازاى احمل اى فيلم انا عاوزة من مواقع مختلفة
غير اليوتيوب ودا موقع على سيبل المثال ياريت الحل بجد
http://el7l.co/play/33349/فيلم_Deewana_Hoon_Main.html
ادخل هنا ونفذ التعليمات
#3 #3

============
كمان
ها وريك الموقع اللي اعطيني هو كيف احمل منه بالطريقة التي اعطيك اياها قصدي هنا #3 #3

شوف بالصورة بعد تسطيب البرنامج فين الماواس
طبعاً لازم تشغل الفيلم وبعدها تنزله
4547740723.gif



==============
ها يفتح امامك لينك تدوس عليه
زي الصورة

8417817107.gif



 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
للاسف مش شغال
غالبا فى حاجه بتمنع تشغيله
بسطبه ومش بيظهر من ضمن البرامج اللى موجوده فى قائمه ستارت واول برجرامس
ومش عارفه السبب
ياريت حد يساعدنى

طيب هاسألك سؤال

اي فيلم بينزل هنا بالمنتدى تقدري تشوفيه
جربي الاول مثلاُ هانا جربيه #10391 #10391
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع

ادخل هنا ونفذ التعليمات
#3 #3

============
كمان
ها وريك الموقع اللي اعطيني هو كيف احمل منه بالطريقة التي اعطيك اياها قصدي هنا #3 #3

شوف بالصورة بعد تسطيب البرنامج فين الماواس
طبعاً لازم تشغل الفيلم وبعدها تنزله
4547740723.gif



==============
ها يفتح امامك لينك تدوس عليه
زي الصورة

8417817107.gif



تمام بس فية مشكلة بمنسبة الصورة التانية دى
كيف احمل منها الفيلم عشان ظاهر عندى
كذا كلمة من كلمة دون لود تحميل بى الانجلش
ف احمل من انهى واحدة فيهم
 

soso a

Jesus Loves Me
عضو مبارك
إنضم
1 مارس 2011
المشاركات
18,155
مستوى التفاعل
1,793
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
كل ما احاول انزل شئ دون لود



انا عارفه المشكله ايه بس ايه الحل ؟؟
 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
طيب استني هاحاول ارفعلك البرنامج من عندي
انا شغال بيه يجي من 5 سنين
بس يارب النت يساعد
 
أعلى