اسطب ازاى الباتش دا
اسطب ازاى الباتش دا
ايوة شغال بس نفس الرسالتين اللى بيظهرللوى كل شويةالبرنامج شغال ولا لأ ؟؟
ادخل علي اعدادات الاكسيس
وشغل المود بتاعه اكسيس بوينت
واعمل ريستارت للجهاز
المشكلة دي واجهتني قبل كدة احتمال يكون فيروسالجهاز بتاعى كل مفتحة بيطير كل لايقونات من الديسك ويدخل كان لم يكن شىء موجود واضطر انزل كل مرة ايقوناتة كل مرة
بيمسح كل حاجة موجودة فى كل مرة
معلش اعصر دماغك ولازم تفتكر الايميلمساء الخير يا جماعة عندي مشكلة مع التابلت بتاعي ماركة INAR
عامل فيه باترن PATTERN
و جه ولد صغير عمله كذا مرة غلط فقفل ال lock و عايز E-mail و password بتاع اكونت جوجل علشان يفتح و انا مش فاكر اي حاجه من الاتنين اعمل ايه ؟!