عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
وده الكراك




لازم تشيل اي نسخه دونلود مانيجر من علي الجهاز
وتسطب النسخه المرفوعه في المشاركه السابقه
وبعدين تفتح الكراك
وتكرك ايقونه الدون لود مانيجر
وبكده مش هايطلب منك اي حاجه مدي الحياه
بس لو طلب منك ابديت متعملوش ابدا
 

يوليوس44

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 أغسطس 2008
المشاركات
2,693
مستوى التفاعل
365
النقاط
83
الجهاز معايا ( c) مساحة صغيرة ومش تستحمل الوندوز 7 وعايز انزل الوندوز 7 على الجهاز
فى مساحة فارغة على قرص تانى فاضى هل اقدر اضم مساحة القرص مثلا ( d) الى القرص سى واكبر المساحة القرص
السؤال ازاى اعمل كدة واضم مساحة على بعض واكبر مساحة c
وشكرا ياشباب
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
سطبت برنامج الدون لود مانجر
وظهرلتى الرسالتين دول
اية الحل لتتشغيل البرنامج

HfCRw.jpg


وادى الصورة التانى لنفس المشكلة

hmhFN.jpg

 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
سطبت برنامج الدون لود مانجر
وظهرلتى الرسالتين دول
اية الحل لتتشغيل البرنامج

HfCRw.jpg


وادى الصورة التانى لنفس المشكلة

hmhFN.jpg



يبقي انت محتاج برنامج الباتش

هو عندي .. بس مش بعرف ارفعه
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
الجهاز معايا ( c) مساحة صغيرة ومش تستحمل الوندوز 7 وعايز انزل الوندوز 7 على الجهاز
فى مساحة فارغة على قرص تانى فاضى هل اقدر اضم مساحة القرص مثلا ( d) الى القرص سى واكبر المساحة القرص
السؤال ازاى اعمل كدة واضم مساحة على بعض واكبر مساحة c
وشكرا ياشباب


دوس كليك يمين علي الـ My Computer

اختار manage

دوس علي disk management

و اعمل في لمساحة اللي انت عايزه

لو معرفتش تكمل قولي ...
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع



يبقي انت محتاج برنامج الباتش

هو عندي .. بس مش بعرف ارفعه

اوكى ارفعة على مركز الخليج سهل جدا
فقد قم بوضع الباتش فى مركز الخليج
ثم اضغط على كلمة رفع الملف
ثانيا كيف افعل البرنامج من خلال
لك الباتش
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع

برنامج الدون لود مانجر بتاع التحميل
هو شغال وتمام لكن انا معرفتش افعلة
على متصفح جوجل كروم وكل شوية
تظهرلى الرسالة دى اعمل اية
مكتوب عليها بى الانجلش
interenet Download manager hes been registed with a fake serial Number

Ex0YI.jpg
 
التعديل الأخير:

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
انت عملت الباتش يا سمير ؟؟
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
يعني مسطبتش كراك البرنامج ؟؟

طب هدورلك علي طريقة التسطيب
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
ايوة ايوة انا فهمت المشكلة

البرنامج شغال معاك اساساً ؟؟
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
شوف ده و لو حاجة وقفت معاك قولي

[YOUTUBE]-QKXI1Et-iE[/YOUTUBE]​
 
أعلى