سطبت برنامج الدون لود مانجر
وظهرلتى الرسالتين دول
اية الحل لتتشغيل البرنامج
![]()
وادى الصورة التانى لنفس المشكلة
![]()
الجهاز معايا ( c) مساحة صغيرة ومش تستحمل الوندوز 7 وعايز انزل الوندوز 7 على الجهاز
فى مساحة فارغة على قرص تانى فاضى هل اقدر اضم مساحة القرص مثلا ( d) الى القرص سى واكبر المساحة القرص
السؤال ازاى اعمل كدة واضم مساحة على بعض واكبر مساحة c
وشكرا ياشباب
يبقي انت محتاج برنامج الباتش
هو عندي .. بس مش بعرف ارفعه
البرنامج نزل متسطب مع النسخة الكمبيوترانت عملت الباتش يا سمير ؟؟
انا مش عارف اتعامل مع البرنامج خالص وكل شويةيعني مسطبتش كراك البرنامج ؟؟
طب هدورلك علي طريقة التسطيب