عندك سؤال في الهكر و الاختراق ؟؟ تفضل اطرحه

نانا3

New member
عضو
إنضم
5 ديسمبر 2009
المشاركات
95
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
طيب انا اتهكر عليا من مسلمين فى منتدى الحق والضلال اعمل ايه اخى لكى اعرف ادخل المنتدى مره ثانيهارجو المساعده الرب يباركك
 

The Dragon Christian

مستعدين لمجاوبه
عضو مبارك
إنضم
26 مايو 2010
المشاركات
2,391
مستوى التفاعل
238
النقاط
63
الإقامة
egypt
; for 16-bit app support
[386Enh]
woafont=dosapp.fon
EGA80WOA.FON=EGA80WOA.FON
EGA40WOA.FON=EGA40WOA.FON
CGA80WOA.FON=CGA80WOA.FON
CGA40WOA.FON=CGA40WOA.FON

[drivers]
wave=mmdrv.dll
timer=timer.drv

[mci]


ده عندي.........
انا بستخدم نورتن 360
 

Rosetta

Proud Christian
إنضم
17 أبريل 2008
المشاركات
17,192
مستوى التفاعل
1,001
النقاط
0
الإقامة
† Jesus Heart †
أما اذا ظهر لك الرمز WOA



فهذا يعنى ان جهازك به ملفات وتجسس وسهل جدا انه يخترق .. وكذا لازم تعمل له فورماااات ..



11244640220.jpg

يا سلاااااااام طلعلي هيك على الشاشة :)
يعني مهكر على جهازي ولا شو ؟
طيب ممكن مساعدة مؤقتة أخي الغالي لأني ما بقدر أعمل فورمات للجهاز حاليا
 
التعديل الأخير:

ROWIS

رويس
عضو مبارك
إنضم
3 يوليو 2007
المشاركات
2,619
مستوى التفاعل
388
النقاط
83
نزلي احد البرامج الاتيه
Avira premium security suite
او البرنامج
G Data
لو عاوزة رخصة للاولاني انا عندي ولكن التاني لأ
وبعد ما تنزلية وتعمليلة ابديت كامل، تفصلي النت عن الجهاز وتعملي سكان كامل (ولكن اذا كانت هناك العاب او سورسات برامج بها فيرس يبقي انسيها نهائياً)
وبعد كده تنزلي ويندوز وتشتغلي علي نضيف

او لو بتعرفي تشتغلي علي الكمبيوتر كويس، قوليلي وانا هاديلك اسطوانة الطوارئ باخر اصدار اللي عاملاها كاسبر سكاي وانتي تحرقي الاسطوانة علي سي دي وتشغليها من الدوس
لو مش هاتعرفي تشغليها من الدوس وتتعاملي معاها يبقي خليكي في اول خيار
 
إنضم
21 مارس 2008
المشاركات
7,802
مستوى التفاعل
772
النقاط
113
الإقامة
عائدٌ من القبر
كيف يمكنني أن أسرق عضوية شخص في موقع ما أو منتدى ما ؟
و شكرا جزيلا:)

تسرق ؟؟؟ :11azy:

طيب قولي احملي ايميلي مش تسرق ايميل حد

علشان اللي تعمله في الناس مش يتعمل فيك
 

عاشق الرب

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
21 سبتمبر 2011
المشاركات
58
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
أدرس الإنجيل المقدس لكي أكون خادما له


تسرق ؟؟؟ :11azy:

طيب قولي احملي ايميلي مش تسرق ايميل حد

علشان اللي تعمله في الناس مش يتعمل فيك

كلامك صحيح يا زميلي الفاضل ...
ولكن .. في بعض المواقع .. يقومون بتوجيه إهانات و استهزاءات لديانتنا دون رقابة ولا إشراف.. فأنا اريد أن أسرق عضوياتهم لكي أوقفهم عن الإهانات .. فقط لا اكثر
هل يوجد عيب في كلامي أو رأيي ؟
يهمني رأيك جدا
بانتظار رأيك و طريقة السرق من فضلكم:999:
الرب يبارككم
 

ROWIS

رويس
عضو مبارك
إنضم
3 يوليو 2007
المشاركات
2,619
مستوى التفاعل
388
النقاط
83
كلامك صحيح يا زميلي الفاضل ...
ولكن .. في بعض المواقع .. يقومون بتوجيه إهانات و استهزاءات لديانتنا دون رقابة ولا إشراف.. فأنا اريد أن أسرق عضوياتهم لكي أوقفهم عن الإهانات .. فقط لا اكثر
هل يوجد عيب في كلامي أو رأيي ؟
يهمني رأيك جدا
بانتظار رأيك و طريقة السرق من فضلكم:999:
الرب يبارككم

اذن يبقي ايه الفرق بينك وبينهم ؟
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
ممكن تكمل باقى دروس الاختراق اخويا الحبيب
 
أعلى