بصى بقى حبيبى
انت تعلمنا ازاى نخترق الأول
قلت اية ؟؟
هههههههه
ولا يهمك مولكا انت بتكرم ...
بس جيبلي الاذن من الادارة و انا تحت امرك اخي الحبيب ..
الموضوع سهل جدا بس شوي بدها ذكاء و حيلة ههه
و مستني ردك هههههه
بصى بقى حبيبى
انت تعلمنا ازاى نخترق الأول
قلت اية ؟؟
هههههههه
موضوع حلو ومفيد جدااااااااااا
ثانكس للمجهود الجميل ده
زى ايه...ممكن حضرتك تقول الاساس اللى فى جهاز منهم...
طيب ينفع تعلمنى على الخاص !
هل انت مستعد انت دفاعك قبل الهجوم ؟؟
هذا ضروري جدا .. قبل دخولك لهذا العالم الذي لا يرحم البسطاء و الضعفاء
أما اذا ظهر لك الرمز woa
فهذا يعنى ان جهازك به ملفات وتجسس وسهل جدا انه يخترق .. وكذا لازم تعمل له فورماااات ..
![]()
و الطريقة الثانية ..
حط لك برنامج انتي فايروس و انتي سباي وير ....
و انتي تروجان .. " مهم للغاية "
او اعمل سكان اون لاين من خلال هذا الرابط
http://www.windowsecurity.com/trojanscan/
اذا كان لتعرف اذا عندك تروجان ولا لا ..
اتمنى اكون افدتك ..
و الرب يباركك
ظهرتلى دى يعنى جهاز عليه باتشات والحمد لله
بس المهم انى عاوز طريقه اشيل بيها الهكر دا من غير فورمات لانى صعب جدا افرمت ناو
المشكله انى كنت مشترك تبع سيبر والسيبر كان عامل سيرفر بيحدد لكل واحد سرعته وكل حاجه هو كان بيتحكم فيه بس انا شيلت الوصله من عندى يا ترى يقدر يتحكم مع انى ركبت وصله لوحدى ؟؟؟؟؟؟
على فكره انا فرمت بارتيشن السى ونزلت ويندوز وبعمل برضه نفس الخطوه ادانى نفس الكلام ازاى دا
مش بس في كتب ولكن في دورات فيديو صوت وصورة,,,,>> ممكن سؤال .؟
هل فيه كتب تعليم الاختراق فى السوق او النت ؟
لماذا تباع ان كانت موجودة ..
هل يمكن ان اجد منها على النت >>>>>
ممكن طلب ؟
اريد كتب تعلم لغة الجافا سكريبت vodafone.enemy@gmail.com