- إنضم
- 27 مايو 2006
- المشاركات
- 1,821
- مستوى التفاعل
- 9
- النقاط
- 0
:kap:
mony_05 قال:لا بصوا يا جماعة انا ومرمر في هدنة دلوقتي:giveup: انا بس كنت برحب بيها في الاول عشان كانت وحشاني وبقالي كتير مغلستش عليها :nunu0000: وبنحب نناقر في بعض:vava: لما نطلع من الهدنة هنفرجكو بس هتبقي ماتشات عالمية :spor2: استنوها بجد لو فاتتكو هتندمو جامد وربنا يستر:banned:
هو انتو ليه جايين في صفها ضدي اية بقي التحيز دة وبعدين عايزين تتفرجو اية بس يا جماعة طيب هدوا الامور مرمر شعنونة وربنا يستر لما بتتجنن محدش بيعرف هي بتبقي عايزة اية
اة يا مينا صحيح انا بس اللي بقول لمرمر يا مصيبة معلش اللقب متاخد شوف بقي لقب تاني وعلي فكرة يا مينا حكاية الشعر اللي بتقولك علية دي اي كلام شعرها وحش وحش وحش:t30: لدرجة يعني غريبة ناعم كدة بطريقة تخلي الواحد فعلا يتضايق وطويل برضة قرف قرف قرف الحقيقة
لاء يا مينا اانا فكرت ف حكايه الهدنه دي:kap:
ولقيت انها مش ظريفه انا بفكر نبتدي الشغل بقا :t32: :boxing: :act19: عشان انا داخله مشمره كمامي علي المنتدي وعلي الي فيه مش عليك انت لوحدك:close_tem
وبعدين انت مالك ومال شعري خشن يا سيدي ومفعن وبروح للكوافير :nunu0000:
انت مالك وبعدين مش عيب عليك تكلم طنط مرمر بالطريقه دي خلاص ياعم انا هقول للبت بتاعتك واخليها تطرقعلك وتشبشبلك وابقا وريني هتفلت من اديها ازاي
:budo:ولقيت انها مش ظريفه انا بفكر نبتدي الشغل بقا :t32: :boxing: :act19: عشان انا داخله مشمره كمامي علي المنتدي وعلي الي فيه مش عليك انت لوحدك:close_tem
وبعدين انت مالك ومال شعري خشن يا سيدي ومفعن وبروح للكوافير :nunu0000:
انت مالك وبعدين مش عيب عليك تكلم طنط مرمر بالطريقه دي خلاص ياعم انا هقول للبت بتاعتك واخليها تطرقعلك وتشبشبلك وابقا وريني هتفلت من اديها ازاي
:nunu0000: :nunu0000: :nunu0000: