عايزين ترحيب شديد وجامد اوي للعضوة الجدي&#1583

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
:kap:
mony_05 قال:
لا بصوا يا جماعة انا ومرمر في هدنة دلوقتي:giveup: انا بس كنت برحب بيها في الاول عشان كانت وحشاني وبقالي كتير مغلستش عليها :nunu0000: وبنحب نناقر في بعض:vava: لما نطلع من الهدنة هنفرجكو بس هتبقي ماتشات عالمية :spor2: استنوها بجد لو فاتتكو هتندمو جامد وربنا يستر:banned:




هو انتو ليه جايين في صفها ضدي اية بقي التحيز دة وبعدين عايزين تتفرجو اية بس يا جماعة طيب هدوا الامور مرمر شعنونة وربنا يستر لما بتتجنن محدش بيعرف هي بتبقي عايزة اية


اة يا مينا صحيح انا بس اللي بقول لمرمر يا مصيبة معلش اللقب متاخد شوف بقي لقب تاني وعلي فكرة يا مينا حكاية الشعر اللي بتقولك علية دي اي كلام شعرها وحش وحش وحش:t30: لدرجة يعني غريبة ناعم كدة بطريقة تخلي الواحد فعلا يتضايق وطويل برضة قرف قرف قرف الحقيقة

لاء يا مينا اانا فكرت ف حكايه الهدنه دي:kap:
ولقيت انها مش ظريفه انا بفكر نبتدي الشغل بقا :t32: :boxing: :act19: عشان انا داخله مشمره كمامي علي المنتدي وعلي الي فيه مش عليك انت لوحدك:close_tem
وبعدين انت مالك ومال شعري خشن يا سيدي ومفعن وبروح للكوافير :nunu0000:
انت مالك وبعدين مش عيب عليك تكلم طنط مرمر بالطريقه دي خلاص ياعم انا هقول للبت بتاعتك واخليها تطرقعلك وتشبشبلك وابقا وريني هتفلت من اديها ازاي
:budo:
:nunu0000: :nunu0000: :nunu0000:
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
mena_hot قال:
هي قالت نختار يا مينا

حتي شوف



احنا اخترنا بقي ,,

وانا يا مينا موافقه علي اختياركو وهعمل بنر زي بتاع الجروب
مرمر مصيبه ويبقا دا التوقيع بتاعي
بدل مرمر تحفا هيبقا مرمر مصيبه ولا ايه رايكو يبقا مصيبه بس من غير مرمر
 

mony_05

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
13 مارس 2006
المشاركات
156
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
فعلا يا مينا موصيبة الله شاعرية جدا جدا

تحس ليها طعم كدة صح مذاق خاص

(مصيبة )

حلوة
عادي يا هيما انا عشان بعز مرمر:act23: بس بقولها يا مصيبة وبعدين دي ألقابي لازم كدة تكون الالقاب كلها كوارث
بزمتك مش لزيزة (مصيبة) ليها نغمة خاصة:smil15: كدة بضم الميم وبعدين تسيب باقي الكلمة تيجي لوحدها حاجة كدة احساس عالي يا معلم :yahoo:
 

mony_05

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
13 مارس 2006
المشاركات
156
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
mena_hot قال:
هي قالت نختار يا مينا

حتي شوف



احنا اخترنا بقي ,,

انت اخترت يعني يا مينا
طيب دة اختيارك انت بس ولا دة بالاجماع وبعدين خد بالك لازم يعدي عليا الاسم الاول
لان انا اول من لقب مرمر فدة من حقي معلش لازم الالقاب تعدي علي زعيم الالقاب
حقي يا جماعة ولازم ادافع عنة
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
mirit_thabet قال:
:kap:

ياعم انا هقول للبت بتاعتك واخليها تطرقعلك وتشبشبلك وابقا وريني هتفلت من اديها ازاي[/CENTER]
:budo:
:nunu0000: :nunu0000: :nunu0000:

هو ده عين العقل يا ميريت :spor2:

في انتظار الاخبار المفرحة :yahoo:

وياريت تصوريه والبنت بتاعته بتشبشبله :a63:
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
mony_05 قال:
عادي يا هيما انا عشان بعز مرمر:act23: بس بقولها يا مصيبة وبعدين دي ألقابي لازم كدة تكون الالقاب كلها كوارث


بزمتك مش لزيزة (مصيبة) ليها نغمة خاصة:smil15: كدة بضم الميم وبعدين تسيب باقي الكلمة تيجي لوحدها حاجة كدة احساس عالي يا معلم :yahoo:


ياسلام ياعم مينا ضربه معلم ثبتني بجد:bud:
وانا عاجبني اسم مصيبه اوي عشان كده حطيته ف الاختيارات
:spor22:
ومحطتش تحفه الي بحطه ف رسايل الجروب
:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
mena_hot قال:
هو ده عين العقل يا ميريت :spor2:

في انتظار الاخبار المفرحة :yahoo:

وياريت تصوريه والبنت بتاعته بتشبشبله :a63:


امال يا مينا
لازم اصوره دي عشان بس النشر دا بقا مش عارفه افكر اشوف الي هيدفع اكتر عشان اخد الشريط
دي تبقا فضيحه الموسم


:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:​
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
مرحبا بكى ميريت معانا هنا فى المنتدى
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
mirit_thabet قال:
امال يا مينا
لازم اصوره دي عشان بس النشر دا بقا مش عارفه افكر اشوف الي هيدفع اكتر عشان اخد الشريط
دي تبقا فضيحه الموسم


:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:​

ونوديه لقناة الجزيرة بقي:t17:

ويطلع بعد الزرقاوي وتبقي هيصه :act23: ههههههههههههه
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
الله معاكم بجد مصيبة دى جمدة موت مش عارف لية كلمة حلوة جدا

وبعدين المصيبة الاكبر أنى كنت فاكرها ولد بجد اسف يا ميرت مش قاصدى خالص
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
MichaelMagdy قال:
مرحبا بكى ميريت معانا هنا فى المنتدى


شكرا ليك يا مايكل
اول واحد يرحب بيا بطريقه دي
:nunu0000: :nunu0000: دا انا خدت طريحه شد شعر:nunu0000: :nunu0000:
:vava: وضرب وايه من باقي المشرفين والاعضاء:vava:
انا مكنتش متصوره انه فيه حد ممكن يرحب بيا كدا
ربنا يخليك ويعمر بيتك ويوقفلك ولاد الحلال ف السكه
ممكن علي فكره تفوتلي ربع جنيه انا مش طماعه خالص اهو
:ura1: :ura1: :ura1:​
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
mena_hot قال:
ونوديه لقناة الجزيرة بقي:t17:

ويطلع بعد الزرقاوي وتبقي هيصه :act23: ههههههههههههه



ومش بس كدا دا انا هطبعا علي شرايط واقف بيها عل باب الجامعه
:ura1: :ura1: :ura1: :ura1: :ura1:​
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
hima85222 قال:
الله معاكم بجد مصيبة دى جمدة موت مش عارف لية كلمة حلوة جدا

وبعدين المصيبة الاكبر أنى كنت فاكرها ولد بجد اسف يا ميرت مش قاصدى خالص



طيب ياعم ربنا يكرمك
ولد يا هيما
ولد
يلاهوي
دا انا حتي بنوته خالص خالص كتير بيقولو عليا بسكوته
خلاص ياعم مش تتاسف كتير انا فكرتك اصلا بتكلم رامي انا متاكده انك لو كنت عارف اني انا الي كاتباه
مكنتش كتبتها متخفش بس اوعي تكررها تاني
المره الي جايه الرجاله بتوعي هيقفولك ويرفعوك بالفرفر
وانا عندي رجاله تقرش الزلط
:nunu0000: :nunu0000: :nunu0000: :nunu0000: :nunu0000: :nunu0000: :nunu0000: :nunu0000:
 
أعلى