عايزين ترحيب شديد وجامد اوي للعضوة الجدي&#1583

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ميرنا قال:
انا اخر من يعلم يعنى اى المر دا ميت مرا ازعق واقول لما حد يدخل تورهونى علشان نقوم بلواجب معاه


اهلا يا ميريت معلش يا بنتى العتبه على العيال اللى لما يدخل مش بتقول معلش ويارب تفضلى معانه قادر يا كريم


شكرا ليكي يا ميرنا ربنا يخليكي
انا بقيت معاكو اهو بس صلولي العيال دي ناويه تعمل فيا حاجه شكلي هتضرب ف الاخر
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
طبعا دا بلا فخر يعنى كل اللى يجى هنا بنقوم معاه بلواجب مهوه الواجب ضرب وبهدله امال فاكره ايه بس
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
My Rock قال:
يا وحش انت يا مينا, بدل الترحيب حتقلبها مفاقسة...

مرحب بيكي يا ميريت...


ايوه مينا جورج وحش خالص عشان بيعمل معايا كدا يرضيك علطول كاسر بنفسي كدا
يرضيك يا هيما انا هسيبلك الحكم هو صحيح انا برضه كسره منخيره بس مش للدرجادي دا حتي انا قموره وعيوني خضره وشعري طويل ورفنوعه كدا وزي العصفوره وبسكوته خالص
دا ينفع بدل ما يقلي كلمتين حلوين يقلي كدا
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
artamisss قال:
اهلا يا ميريت معانا فى المنتدى بس بلاش صراع الديوك دة احنا بنرحب بيكو يا جدعان معانا انتى ومونى فا هدوا الللعب كدة وارشموا الصليب 3 مرات وقولوا ابانا الذى وروحوا اتناولوا وتبقو عال العال
ولا كان حاجه حصلت

وعفا الله عما سلف بس ربنا يهديكو اعضاء مشاغبين ...هههههههه


قوله هو يهدي اللعب هو الي ابتدي ومش هسلم الرايه البيضه:kap: الا لما هو يسلمها الاول
انا عيله :999: بقا ومليش دعوه هو الي يسلم الرايه انا اسلم :kap:
يا ارشميس انا قريت ربينا يهديكم ربنا يهدكم :11azy:
قلت ايه دا دا داخل علي دعاوي من الاول دا انا هسيب مينا وادور الخناق فيه:t32: :polling:
بس طلعت براه :big36:
شكرا ليك يا ارشميس علي ترحيبك الرقيق دا:big32:
بكره تشوف شد الشعور بقا:act23:
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ميرنا قال:
لا والنبى خليهم بيفكرونى بايام شبابى فى وان واى كان مبهدلين واحد هنا


لسه اصبري يا ميرنا هتتفرجي دا انا شلق وهو من الاخر دخل ف حاره سد:t32: :spor22:
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
hima85222 قال:
هههههههههههههههه

أهلا بيكي ميرت وخلاص يا عم الشرير صلي على النبى وأسمع الكلام وان الله غفور رحيم
بقى

عيب

هههههههههههههههه


اهلا بيك يا هيما
بس انا مبسبش حقي ابدا:spor22:
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
hima85222 قال:
الالالالالالالال أية الكلام الكبير دة يا ميرت طيب احنا عاوزين نتفرج


بس يا ريت يكون فى حوارات ساخنة وضرب وكدة


هيكون فيه باذن المسيح انا داخله ومشمره كمامي:budo:
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ميرنا قال:
طبعا دا بلا فخر يعنى كل اللى يجى هنا بنقوم معاه بلواجب مهوه الواجب ضرب وبهدله امال فاكره ايه بس

لالالالالا بقلك ايه كله الا الضرب شتيمه ومش هتلزق لكن لما تشحوريني هلاقي حد يعبرني
عندك انا ورايا رجاله تقرش الزلط
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
اى يا حجه رتا وكنت فكراكى طيبه هما كل اللى اسمها ميريت كدا ولا ايه ربنا يرحمنا
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ميرنا قال:
رتا والنبى خدى مينا هوت فى سكتك واتوصى بيه


والنبي يا ميرنا اتي وصيتيني علي الغالي مينا هوت دا واد زي القمر وبصراحه لو كان كبير شويه مكنتش سيبته ابدا بس يلا بقا حظه من السما وامه بتحبه ودعياله
انا الكل بيقولي يا مرمر ومينا جورج بيقلي يا مصيبه
فاختارو بقا الاسم الي تحبوه وشوفو بقا اللقب بتاعي هيبقا ايه
 

antoon refaat

حب الله افضل
عضو مبارك
إنضم
9 ديسمبر 2005
المشاركات
1,048
مستوى التفاعل
21
النقاط
0
يا سلاام دي مرمر عندنا لا مش ممكن ومين ميعرفش مرمر اهلا بيكي ونورتينا يا ميريت
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
mirit_thabet قال:
ايوه يا مينا سمير شكلك بتحب المصايب وشكلي انا ومينا جورج هنقطع بعض ف الاخر
انت تشكر ربنا اني مش بنزل الجامعه كان زمان الكليه كلها بتتفرج علينا من الشد ف شعور بعض
ومينا جورج طبعا مهيصدق لان مفياش غير شعري وهو متغلظ منه عشان طويل وتقيل وهو مش عنده زيه وطبعا رامي مهيصدق يولع الحكايه عشان تبقا ظيطه والجامعه كلها تتفرج


وانا اجئ اصور وانشر الفيلم علي المنتدي :t17:

بالنسبة لموضوع الاسم انا من رائ مصيبة اشيك :blush2:
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
فعلا يا مينا موصيبة الله شاعرية جدا جدا

تحس ليها طعم كدة صح مذاق خاص

(مصيبة )

حلوة

ربنا معاكى
 

+Dream+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2006
المشاركات
1,193
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
اهلا بيكى يا ميرت نورتى المنتدى
ايوة كدة عايزاكى تطلعى عين مينا معاكى
هههههههههه
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
+Dream+ قال:
اهلا بيكى يا ميرت نورتى المنتدى
ايوة كدة عايزاكى تطلعى عين مينا معاكى
هههههههههه

ماشاء الله محبة الاعضاء الله ينور اللهم مالاحسد :closedeye

عيني عليكم باردة :vava:
 

mony_05

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
13 مارس 2006
المشاركات
156
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
لا بصوا يا جماعة انا ومرمر في هدنة دلوقتي:giveup: انا بس كنت برحب بيها في الاول عشان كانت وحشاني وبقالي كتير مغلستش عليها :nunu0000: وبنحب نناقر في بعض:vava: لما نطلع من الهدنة هنفرجكو بس هتبقي ماتشات عالمية :spor2: استنوها بجد لو فاتتكو هتندمو جامد وربنا يستر:banned:

:ab7: هو انتو ليه جايين في صفها ضدي اية بقي التحيز دة :ranting: وبعدين عايزين تتفرجو اية بس يا جماعة طيب هدوا الامور مرمر شعنونة :gun: وربنا يستر لما بتتجنن محدش بيعرف هي بتبقي عايزة اية:budo:

اة يا مينا صحيح انا بس اللي بقول لمرمر يا مصيبة :crazy_pil معلش اللقب متاخد شوف بقي لقب تاني وعلي فكرة يا مينا حكاية الشعر اللي بتقولك علية دي اي كلام شعرها :w00t: وحش وحش وحش:t30: لدرجة يعني غريبة ناعم كدة بطريقة تخلي الواحد فعلا يتضايق:gy0000: وطويل برضة قرف قرف قرف الحقيقة:a63:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
هي قالت نختار يا مينا

حتي شوف

انا الكل بيقولي يا مرمر ومينا جورج بيقلي يا مصيبه
فاختارو بقا الاسم الي تحبوه وشوفو بقا اللقب بتاعي هيبقا ايه

احنا اخترنا بقي ,,
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
antoon refaat قال:
يا سلاام دي مرمر عندنا لا مش ممكن ومين ميعرفش مرمر اهلا بيكي ونورتينا يا ميريت


ربنا يخليك يا انطون بجد ميرسي
انا مكنتش اعرف انه ليا سعبيه وحد عارفني كدا
 

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
+Dream+ قال:
اهلا بيكى يا ميرت نورتى المنتدى
ايوة كدة عايزاكى تطلعى عين مينا معاكى
هههههههههه


محددتيش مين مينا مينا جورج ولا مينا سمير
ع العموم مينا جورج طالعه عينه من زمان
ومينا سمير هطلع عينه برضه ومفيش حد هينفد من المنتدي من غير ما تطلع عينه
مينا ومينا ورامي وهيما وارتميس وميرنا ودريم وانطون كله كله هيجي عليه الدور
دورك قرب يا شبه
 
أعلى