- إنضم
- 17 أغسطس 2007
- المشاركات
- 56
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
رد على: طلب لمناطرة بيني وبين ماي روك
ماي روك احترمك على شجاعتك ولكن لي شيء انت حكمة على اني ضغير وانت لم تتحاور معي فالصغر او الكبر مش بالسن بالمعرفة ورجاحة العقل يا عزيزي
وعلى العموم مش مهم كل ما يقال المهم النهاية
اتفضل يا سيدي العنوان (وصف الرب في الكتاب المقدس)
ياريت يا ماي روك تفتح لي خاصية اضافة موضوع مش من المعقول انا اللي هسال ومش عارف اعمل موضوع هو ليه فقل الخاصية مش عارف حاجة غريبه متهيقلي الاقسام دي للحوار بين المسلمين والمسيحين ولا لمين بدل ما هي مغلقة ليه كل القلق هذا لا اجد له ما يادي الى ذلك
المهم في انتظار ردك يا عزيزي ياريت يكون ده اخر مشاركة لي لاني لا استطيع الانتظار مرة اخر
تحياتي لك يا عزيزي
وعلى العموم مش مهم كل ما يقال المهم النهاية
اتفضل يا سيدي العنوان (وصف الرب في الكتاب المقدس)
ياريت يا ماي روك تفتح لي خاصية اضافة موضوع مش من المعقول انا اللي هسال ومش عارف اعمل موضوع هو ليه فقل الخاصية مش عارف حاجة غريبه متهيقلي الاقسام دي للحوار بين المسلمين والمسيحين ولا لمين بدل ما هي مغلقة ليه كل القلق هذا لا اجد له ما يادي الى ذلك
المهم في انتظار ردك يا عزيزي ياريت يكون ده اخر مشاركة لي لاني لا استطيع الانتظار مرة اخر
تحياتي لك يا عزيزي