طلبات ترانيم جديده للكورالات والشرائط

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
ابانوب ده لحن مبدئ للترنيمة بتاعتك ....... انا سجلتها بصوتى طبعا مع مراعاة دور البرد الشديد اللى عندى اللى منعنى حتى انى اسجل شريطى ... المهم اسمعها و قولى رايك قبل ما اظبطها معلش اذا كنت غيرت حاجات بسيطه فى الكلمات بس لان ساعات اللحن بيحكم ... انت طبعا مش هاتلاقيها مظبوطه اوى يعنى نقلة البيت للقرار لسه هاظبطها لما اطلعها على الاورج ...انا بس كنت عايزاك تسمعها و تقولى رايك قبل ما اظبطها و اكملها ......... بس انا طالبه منك طلب صغير و ده فى مصلحتك ياريت تجدد فى افكار الترانيم لانى بجد الافكار كلها استهلكت و انا بجد مش بحب الحن كمان الافكار اللى خلاص ماتت من سنين ....... على العموم اسمعها و فى انتظار رايك و فى انتظار اول ترنيمة للمهرجان ..... ربنا معااااااااك و صلى من اجلى كتير ( انجى اسحق ).

http://www.4shared.com/file/81600004/f55cb570/___.html
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
ابانوب انت من القاهرة ؟؟؟؟؟؟؟؟ و الا منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

PoNA ELLY

Web Developer
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2008
المشاركات
2,023
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN her HEART
ميرسي يا انجي علي المجهود الرائع اللي ف اللحن
وسلامتك الف سلامه انا مش عارف اشكرك ازاي لكن بجد لحن جميل بس انا اتمني انك تحاولي تعلي تون اللحن من بداية ليل ونهار علي نفسي بنوح
وصدقيني يا انجي انا بحاول اطور فـــ افكاري وبحاول اكتب ف كل الموضوعات باساليب جديده وباخد ليا قدوه ف الكلمات من غير شك رمزي بشاره طبعا
انا علي فكره من طما<سوهاج>
وانشاء ربنا قريب هابعتلك ترانيم للمهرجان بس شويه علشان انا مطحون طلبات ترانيم هنا وف اماكن تاني
وربنا يساعدك ومستنين شريطك بفارغ الصبر وربنا معاك
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
ميرسى ابانوب على ردك...........و صلى لى كتتتتتتتتتتتتتتتير
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
كويس ان اللحن عجبك .......... هاظبطها و ابعتهالك كامله ........ و لو فيه اى حاجه تانى عايزه لحن ابعت لى ......... ربنا معاااااااااااك و يبارك حياتك و موهبتك ......... صلى من اجلى
 

PoNA ELLY

Web Developer
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2008
المشاركات
2,023
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN her HEART
ميرسي لمرورك يا انجي وربنا يعوض تعب محبتك
 

MINA133

New member
إنضم
11 فبراير 2008
المشاركات
46
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
God's Heart
كدة انت خذت نصيبك
فين نصيبي أنا بقى يا عم أبانوب


انت وعدتني بترنيمة
وانا مستني الترنيمة عشان أبدأ شغل في المهرجان
سؤال ليكي يا انجي
هو انت انجي اسحق ؟؟

وبجد ربنا يعوضكم

وأنا عند وعدي هعملك كليب جامد يشرف الترنيمة
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
اهلا بيك يا مينا وسطينا ........ انا فعلا انجى اسحق ...... بس انت ليه بتسال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

MINA133

New member
إنضم
11 فبراير 2008
المشاركات
46
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
God's Heart
أصل في كذا ترنيمة في النتدى معمولة باسم انجي اسحق
وانت لما بتجيبي ترنيمة بتاعتك
بتكتبي بردو للمرنمة انجي اسحق
والناس بتقولك انجي
بس كنت عاوز اعرف مين انجي اسحق
طلع انت
بعد كدة اكتبي للمرنمة انجي اسحق وبين قوسين أنا " للمرنمة انجي اسحق ( anosh )

:D
طاب سؤال تاني

هي ترنيمة عايز منك هدية
أساساً انت اللي منزلاها
ولا كنت بتقوليها في الحفلة وبس ؟؟
على فكرة كمان انت صوتك حلو
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
ترنيمة عايز منك هديه لفريق فى كنيسة العدراء المطريه بتاع ريمونا رسمى و كانت نازله فى الشريط بتاعهم الاخير عايز منك هديه ...........و الترنيمة اللى بصوتى اللى على المنتدى ده كان تسجيل الحفلة بتاعت الصيف اللى فات 2008 مع الكورال بتاعى ............
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
و ان شاء الله الشريط الاول ليا نازل قريب جداااااااااااااااااااااااااااااااااا ........... بس محتاجه صلاتكم
 

MINA133

New member
إنضم
11 فبراير 2008
المشاركات
46
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
God's Heart
بنعمة المسيح وبركة العذراء والقديسين
الشريط هيكون جامد وهيعجب ناس كتيييييييييييير
 

PoNA ELLY

Web Developer
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2008
المشاركات
2,023
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN her HEART
مينا انا مانسيتكش انا شغال في طلبك بس سامحني انا اتاخرت عليك علشان عندي طلبات كتير ومستعجله بنعمة المسيح في خلال اسبوع هتكون عندك بس معلش انا محتاج انك تكلمني علي الموبايل ورقمي0129084238
معلش يا مينا كلمني علشان عايز اعرف منك شوية حاجات
 

MINA133

New member
إنضم
11 فبراير 2008
المشاركات
46
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
God's Heart
انجي
بصي بقى
في ترنيمة بتتجهز ليا خلاص أبانوب بيظبطهالي
ها فاضية تلحني
ولا أشوف منتدى غيركم


أه
لما شريطك ينزل
قولي في المنتدى عشان نرفعه على 4shared :D

 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
اوكى مينا لما ابانوب يخلصها هاخدها و الحنها ... بس لو عايزها علشان تدخل بيها المهرجان قولى على المرحلة اعدادى و الا ثانوى علشان يكون اللحن مناسب للمرحله اللى هاتدخل بيها المهرجان ... و ياريت تقولى انت منين و من كنيسة ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

MINA133

New member
إنضم
11 فبراير 2008
المشاركات
46
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
God's Heart
بصي يا ستي
أنا نشأت وترعرعت في كنيسة السيدة العذراء مريم - شبرا الخيمة
والمفروض ان الكورال في سن اعدادي

بس في حاجة
لو الكامات اللي أبانوب بيألفها طلعت كبيرة على سن اعدادي

يبقى الترنيمة من نصيب كورال ثانوي :t30:

لما يبعتلى الكلمات
وتشوفيها
نشوف ان كانت تنفع ثانوي ولا اعدادي

وناخد بركتك لما تلحنيها
 

PoNA ELLY

Web Developer
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2008
المشاركات
2,023
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN her HEART
مينا يظهر في مشكله فــ ايميلي علشان ايميلك اتمسح من عندي ومش عارف ابعتلك الترنيمه ياريت لما ترجع من سفرك ونشوف رسالتي تكلمني ونتفق نبقي ع النت في ميعاد واحد علشان ابعتهالك
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
ابانوب انت اديت لفادى جميل انى ترنيمة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

PoNA ELLY

Web Developer
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2008
المشاركات
2,023
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN her HEART
انجي معلش انا مش فاهم سؤالك؟
لو تقصدي مينا انا كتبتله ترنيمه جديده
 
أعلى