- إنضم
- 8 مارس 2008
- المشاركات
- 2,145
- مستوى التفاعل
- 25
- النقاط
- 0
ابانوب ده لحن مبدئ للترنيمة بتاعتك ....... انا سجلتها بصوتى طبعا مع مراعاة دور البرد الشديد اللى عندى اللى منعنى حتى انى اسجل شريطى ... المهم اسمعها و قولى رايك قبل ما اظبطها معلش اذا كنت غيرت حاجات بسيطه فى الكلمات بس لان ساعات اللحن بيحكم ... انت طبعا مش هاتلاقيها مظبوطه اوى يعنى نقلة البيت للقرار لسه هاظبطها لما اطلعها على الاورج ...انا بس كنت عايزاك تسمعها و تقولى رايك قبل ما اظبطها و اكملها ......... بس انا طالبه منك طلب صغير و ده فى مصلحتك ياريت تجدد فى افكار الترانيم لانى بجد الافكار كلها استهلكت و انا بجد مش بحب الحن كمان الافكار اللى خلاص ماتت من سنين ....... على العموم اسمعها و فى انتظار رايك و فى انتظار اول ترنيمة للمهرجان ..... ربنا معااااااااك و صلى من اجلى كتير ( انجى اسحق ).
http://www.4shared.com/file/81600004/f55cb570/___.html