طريقة عمل فطير الملاك

إنضم
9 نوفمبر 2009
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا ليكى ياكاندى والرب يباركك بس عايزة اعرف مقادير الزيت بالكوب ولو عملت كيلو دقيق الزيت هيكون كام كوب وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااليكى كاندى
 
إنضم
9 نوفمبر 2009
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا ليكى ياكاندى الرب يباركك بس عايزة اعرف مقادير الزيت بالكوب ولو عملت كيلو دقيق هيكون الزيت كام كوبوشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 
إنضم
9 نوفمبر 2009
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا ليكى ياكاندى الرب يباركك بس عايزة اعرف مقادير الزيت بالكوب ولو عملت كيلو دقيق هيكون الزيت كام كوب وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
:mus13:
 

nahooda

New member
إنضم
20 نوفمبر 2008
المشاركات
42
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
طريقة بسيطة
شكرا يا كاندى
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
سلام ونعمة:/ الطريقة سهلة وجميلة // انت عرفتى تعملية يلا دوقينى
:smi420::t16::big29::big32::ab8::8_8_35[1]::36_3_15::36_3_11::12f616~137:
لا جربه انت وذوق المنتدى كله

هههههههههههههه
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
شكرا على طريقة عمل فطير الملاك
تسلم ايدك
الرب يبارك خدمتك

ميرسى اوى لزوقك يا كوك

ربنا يباركك
 

rana1981

I need you Lord
عضو مبارك
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
14,728
مستوى التفاعل
310
النقاط
0
شكرا عالوصفة يا كاندي​
 

النهيسى

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
27 يوليو 2008
المشاركات
92,326
مستوى التفاعل
3,201
النقاط
113
الإقامة
I love you Jesus
شكرا ليكم اختنا الغاليه


أحنا بنعمله بنفس الطريقه

لكن

بدون زبيب

وكذا السكر بسيط لأحمرار وجه الفطيره


للعلم انا شاطر فى المطبخ

ههههههههههه
 

مرمر . مارو

:'(
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2009
المشاركات
8,842
مستوى التفاعل
105
النقاط
0
الإقامة
ALEXANDRIA
ميررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسي
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
شكرا ليكم اختنا الغاليه


أحنا بنعمله بنفس الطريقه

لكن

بدون زبيب

وكذا السكر بسيط لأحمرار وجه الفطيره


للعلم انا شاطر فى المطبخ

ههههههههههه

هو ده الكلام

جبته لنفسك يا نهيسى

كلنا داخلين على طمع هههههههه
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
اللة .... ميرسى لتعبك

انا بحب اوى فطير الملاك بس مكنتش اعرف المقادير

ان شاء اللة هعملة

ربنا يبارك خدمتك

وياريت اعرف النتيجه

شكرااااااااااااااا لبكى
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
سلام ونعمة//
اشكركم اخوتى على المعلومات القيمة بس عايز اتعلم الوقوف فى المطبخ زى النهيسى هههههههههه

لازم تتعلم يا رمزى

المطبخ ده فن
 

+bent el malek+

بنت المــــــلك
عضو مبارك
إنضم
9 ديسمبر 2008
المشاركات
3,260
مستوى التفاعل
135
النقاط
0
ميرسى يا حببتى على الطريقة الجميلة
ربنا يبارك تعب محبتك
 

ramzy1913

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 يوليو 2009
المشاركات
4,071
مستوى التفاعل
159
النقاط
0
الإقامة
القاهرة -- الزاوية الحمراء
سلام ونعمة://
اشكركم اخوتى على آراءكم الرقيقة الرب يبارككم


:big29::36_15_15::sami73::smi106::big32::36_3_15::36_3_11::ab2::ab4::big35::smi102::big37:
 
أعلى