- إنضم
- 14 سبتمبر 2007
- المشاركات
- 32,327
- مستوى التفاعل
- 81
- النقاط
- 0
- الإقامة
- www.facebook.com/ConditionsWorld
شكرا على طريقة عمل فطير الملاك
تسلم ايدك
الرب يبارك خدمتك
تسلم ايدك
الرب يبارك خدمتك
:mus13:شكرا ليكى ياكاندى الرب يباركك بس عايزة اعرف مقادير الزيت بالكوب ولو عملت كيلو دقيق هيكون الزيت كام كوب وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سلام ونعمة:/ الطريقة سهلة وجميلة // انت عرفتى تعملية يلا دوقينى
:smi420::t16::big29::big32::ab8::8_8_35[1]::36_3_15::36_3_11::12f616~137:
شكرا على طريقة عمل فطير الملاك
تسلم ايدك
الرب يبارك خدمتك
:mus13:
شكرا ليكم اختنا الغاليه
أحنا بنعمله بنفس الطريقه
لكن
بدون زبيب
وكذا السكر بسيط لأحمرار وجه الفطيره
للعلم انا شاطر فى المطبخ
ههههههههههه
ميررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسي
اللة .... ميرسى لتعبك
انا بحب اوى فطير الملاك بس مكنتش اعرف المقادير
ان شاء اللة هعملة
ربنا يبارك خدمتك
سلام ونعمة//
اشكركم اخوتى على المعلومات القيمة بس عايز اتعلم الوقوف فى المطبخ زى النهيسى هههههههههه