- إنضم
- 26 أكتوبر 2007
- المشاركات
- 980
- مستوى التفاعل
- 4
- النقاط
- 0
:yaka:اشكرك يانسمه عابر تعطى نسيمها العطر على الناس وتمر وهذا ان دل يدل على حبيبك وحببنا رب المجد يسوع المسيح تمجد اسمه وكل عام وجميعكم بالخير واليمن والبركات:94:
+" thank you so much Looris "+
المهم تعجبك يا ماريان وما تعيبيش زى ناس وبالهنا والشفا :fun_lol:
رائعة
ميرسى على البتزا الجميله دى وربنا يباركك
انا من محبى البيتزا ميرسى ليكى
بجد جميله جدا
انا بقالى كتير بدور ونفسى الاقى الطريقه مظبوط لانى كنت بعملها بالبركه
فكانت مره تطلع حلوه والمره التانيه حلوه برضه بس مش اوى
بجد ميرسى ليكى جدا ربنا يعوضك