طريقة عمل البيتزا الصيامى

samy adl

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
26 أكتوبر 2007
المشاركات
980
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
:yaka:ا
شكرك يانسمه عابر تعطى نسيمها العطر على الناس وتمر وهذا ان دل يدل على حبيبك وحببنا رب المجد يسوع المسيح تمجد اسمه وكل عام وجميعكم بالخير واليمن والبركات
:94:

+" thank you so much Looris "+

المهم تعجبك يا ماريان وما تعيبيش زى ناس وبالهنا والشفا :fun_lol:


ميرسى على البتزا الجميله دى وربنا يباركك

انا من محبى البيتزا ميرسى ليكى

بجد جميله جدا
انا بقالى كتير بدور ونفسى الاقى الطريقه مظبوط لانى كنت بعملها بالبركه
فكانت مره تطلع حلوه والمره التانيه حلوه برضه بس مش اوى
بجد ميرسى ليكى جدا ربنا يعوضك


3ae10d029fc2126d4fca00b8d6f129c3.jpg
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
يلهوى عليا عملتها هى حلوة بس غريبة انا مش خمرة اوى دخلت لفرن اتخضت بقى وخسيت
 

عادل نسيم

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 نوفمبر 2009
المشاركات
3,338
مستوى التفاعل
73
النقاط
0
شكراً أختي لوريس علي الطريقة الصيامي للبيتزا
الرب معك ويباركك ويحفظك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
جميل جدا
شكرا على الوصفه
ربنا يبارك حياتك
 

heaven11angels

New member
إنضم
15 يونيو 2010
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
عاشت يداكى الرب يباركل لحطة فى حياتك اختى المباركة
 
أعلى