صور مسيحية حلوة بالجليتر

NaNo0o0o

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
3 أبريل 2008
المشاركات
189
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

حلويييييييييييييييييييين قوى بجد

ميرسي يا قمر

تسلم ايديكي
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

بصراحة رائعة جدا، بس الأروع الروح الجميلة بين الناس في المنتدى، على فكرة يا فراشة ربما ماتصدقي كلامي بس انا اليوم لقيت ان اسمي في المنتدى اضيف له جنبه صليب بس علامة واحدة وكنت امبارح مفكر ان العلامات الصليب اللي جنب اسمك انت اللي مختاراها، بس يبدو انها علامة على النشاط أو درجة يعني في العضوية. صدقيني فرحت جدا لما لقيت فيه علامة الصليب جنب اسمي رغم اني كنت ما حبش مجرد شكل الصليب خالص.
اولآ ميرسي جدا على تعليقك على الصور
ثانيا بالفعل احنا في المنتدى اسرة واحدة بنحب بعض و نحترم بعض جدا جدا و انت اصبحت واحد من اسرتنا اسرة منتدى الكنيسة و يشرفنا انضمامك لينا فعلآ
ثالثآ كل ما ذودت نشاطك و مشاركاتك في المنتدى يضاف ليك صليب اخر مع تغيير اللقب اللي تحت اسمك للقب احلى و مشجع اكثر
icon7.gif
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

حلويييييييييييييييييييين قوى بجد

ميرسي يا قمر

تسلم ايديكي
ميرسي يا نانو حبيبتني نورتي الموضوووووووع :ura1:
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

اكسر القيود بالصلاة لان القيود دي حاططهالك الشيطان علشان يعرقلك عن الوصول للايمان الصحيح و الحياة الأبدية
 

اسحاق الباحث

New member
عضو
إنضم
6 أبريل 2008
المشاركات
106
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
+منتدى الكنيسة+
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

معذرة بس كده يا فراشة بتكلميني كأني أنا انت، يعني انت ما عندك رواسب أو حاجات تشدك في اتجاه آخر، طيب انا حتى ما عرفش ازاي تكون الصلاة اصلا.
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

معذرة بس كده يا فراشة بتكلميني كأني أنا انت،
مفهمتش قصدك من الجملة دي
يعني انت ما عندك رواسب أو حاجات تشدك في اتجاه آخر،
عندي طبعا بس بصلي و بتغلب عليها
طيب انا حتى ما عرفش ازاي تكون الصلاة اصلا.
خد الصلاة دي انقلها و خليها معاك و اقراها كتيرواحنا المسيحيين من واحنا اطفال 3 و 4 سنين حافظينها
الصلاة الربانية :
أبانا الـذي في
السمـاوات.. لـيتــقدس
إسمك.. ليأتي ملكوتك.. لــتكن
مشيئتــك.. كما في السـماء كذلك على
الأرض.. خبزنا كفافنا.. أعطينا اليوم وأغفر لنا ذنوبنا
كــمـــــا نغـفر نحن أيضــــاً للـذين يســــيئون
إلينا .... ولا تدخـــــلنا في تجربة لكن
نجــــنا من الشـــرير بالمسيح
يســـــــــــ :new5: ـــــــــــوع
ربنا.. لأن لك الملك
والقوة والمجد
إلى الأبد
آمـين

 

اسحاق الباحث

New member
عضو
إنضم
6 أبريل 2008
المشاركات
106
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
+منتدى الكنيسة+
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

آسف بجد اذا كانت الجملة غامضة أو فهمتيها على نحو غير جيد، هي فعلا لما قريتها تاني لقيتها كانت غير مفهومة.
شكرا كتير ببدأ من الليلة اصليها
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

اة معلش انا بس اقصد صلي لربنا انة يبعد عنك التردد دا و يوريك طريق النور و الحق

وعموما صلي الصلاة اللي ادتهالك دي بس من قلبك طبعا مش ترديد كلمات و بس

و ربنا هايتمجد معاك
 

اسحاق الباحث

New member
عضو
إنضم
6 أبريل 2008
المشاركات
106
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
+منتدى الكنيسة+
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

يا رب جنبني هذه الكأس لا كما أريد أنا بل كما تريد أنت
دي برده عجبتني جدا، لأن فيه مواقف الانسان بيكون مش عارف هو عايز ايه.
ولا ايه رأيك؟
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

يا رب جنبني هذه الكأس لا كما أريد أنا بل كما تريد أنت
دي برده عجبتني جدا، لأن فيه مواقف الانسان بيكون مش عارف هو عايز ايه.
ولا ايه رأيك؟
جميلة جدا جدا يا اسحاق
او ممكن تقول
دبر حياتي كما يليق و لتكن مشيئتك يارب لا مشيئتي
pray01.gif
 

اسحاق الباحث

New member
عضو
إنضم
6 أبريل 2008
المشاركات
106
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
+منتدى الكنيسة+
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

تعرفي انا شفت امبارح في الحلم ثعبان، بس كان شكله غريب، حتى انا في الحلم ما أدركتوش على انه تعبان، لكن سمعت في الحلم انه حيه، انا عارف ان الحية او الأفعى كلها أنواع من التعابين. بس ده اللي حصل، وياريت تكوني مصدقاني. لان فيه واحد على موقع تاني كان مكذبني في كل شيء وزهقت منه وتركت الموقع. كان مفكرني عايز اضله او اني بخدعه.
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور مسيحية حلوة بالجليتر

ولية مش هاصدقك و انت تكذب لية

انا مصدقاك و الحية دي اللي بقلك علية ابليس اللي مخليك متردد

صدقني بالصلاة اللي ادتهالك دي هاتبعد عنك كل شر بس صلي من قلبك

وآمن ان الرب يسوع المسيح معاك و اقرى الكتاب المقدس العهد الجديد بالبداية
 
أعلى