اولآ ميرسي جدا على تعليقك على الصوربصراحة رائعة جدا، بس الأروع الروح الجميلة بين الناس في المنتدى، على فكرة يا فراشة ربما ماتصدقي كلامي بس انا اليوم لقيت ان اسمي في المنتدى اضيف له جنبه صليب بس علامة واحدة وكنت امبارح مفكر ان العلامات الصليب اللي جنب اسمك انت اللي مختاراها، بس يبدو انها علامة على النشاط أو درجة يعني في العضوية. صدقيني فرحت جدا لما لقيت فيه علامة الصليب جنب اسمي رغم اني كنت ما حبش مجرد شكل الصليب خالص.
ميرسي يا نانو حبيبتني نورتي الموضوووووووع :ura1:حلويييييييييييييييييييين قوى بجد
ميرسي يا قمر
تسلم ايديكي
مفهمتش قصدك من الجملة ديمعذرة بس كده يا فراشة بتكلميني كأني أنا انت،
عندي طبعا بس بصلي و بتغلب عليهايعني انت ما عندك رواسب أو حاجات تشدك في اتجاه آخر،
خد الصلاة دي انقلها و خليها معاك و اقراها كتيرواحنا المسيحيين من واحنا اطفال 3 و 4 سنين حافظينهاطيب انا حتى ما عرفش ازاي تكون الصلاة اصلا.
جميلة جدا جدا يا اسحاقيا رب جنبني هذه الكأس لا كما أريد أنا بل كما تريد أنت
دي برده عجبتني جدا، لأن فيه مواقف الانسان بيكون مش عارف هو عايز ايه.
ولا ايه رأيك؟