صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

Fadie

مسيحى
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
3,596
مستوى التفاعل
45
النقاط
0
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

اه انا كمان عندى زكريات زفت فيها

كنت بروح امتحن فيها فى ثانوية عامة :ranting:
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

هي ذكريات حلوة جدا و اوقات جميلة كتير قوي وصعب اني اقولها ... بس ماتخافش يا فادي مافيهاش بنات ... احنا شباب قفل مالناش في الكلام دة ههههههههههههههههههه
وفية ذكرى لخناقة برضة ههههههههههههههههههه
يعني عملنا كل حاجة:t31:

ههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

و اتخانقتوا كمان :p30:​
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

اه انا كمان عندى زكريات زفت فيها

كنت بروح امتحن فيها فى ثانوية عامة :ranting:

بقا هو دا اللى فاكرة ثانوية عامة :close_tem

:eek:ld:​
 

Basilius

حتما سأنتصر
مشرف سابق
إنضم
17 نوفمبر 2006
المشاركات
3,500
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Egypt
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )



ههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

و اتخانقتوا كمان :p30:​

ههههههههههههههههههههههه
اة يا فراشة اتخانقنا جمب مسرح بيرم التونسي على ما اظن ... مش فاكر
مع ناس شغالة في كافيتريا هناك
كنا اتنين قاعدين عادي انا و ابن خالتي هههههههه
وفجاة لقينا نفسنا في خناقة مع الناس بتوع الكافتريا يعني قالوا كلام مش كويس ... هههههههه المهم اتخانقنا كنت انا و ابن خالتي اتنيلنا مع 8 انفار شغالين في المكان دة
طبعا اتظبطنا احلى تظبيط ههههههههههههههه (( الكترة تفوق الشجاعة ))
لكن هيهات :act19: ... قمنا رجعنا سان مارك و جبنا بقية العيلة و الشلة وكان يوم ادغال ما يعلم بية الا ربنا ... بس خدنا حقنا برضة هههههههههههههههههههههه :bud:
 
التعديل الأخير:

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

ههههههههههههههههههههههه
اة يا فراشة اتخانقنا جمب مسرح بيرم التونسي على ما اظن ... مش فاكر
مع ناس شغالة في كافيتريا هناك
كنا اتنين قاعدين عادي انا و ابن خالتي هههههههه
وفجاة لقينا نفسنا في خناقة مع الناس بتوع الكافتريا يعني قالوا كلام مش كويس ... هههههههه المهم اتخانقنا كنت انا و ابن خالتي اتنيلنا مع 8 انفار شغالين في المكان دة
طبعا اتظبطنا احلى تظبيط ههههههههههههههه (( الكترة تفوق الشجاعة ))
لكن هيهات :act19: ... قمنا رجعنا سان مارك و جبنا بقية العيلة و الشلة وكان يوم ادغال ما يعلم بية الا ربنا ... بس خدنا حقنا برضة هههههههههههههههههههههه :bud:


:new6::new6::new6::new6:
 

G E O R G E

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2007
المشاركات
106
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

الصور جميلة وفيها جديد انا مشفتهزش قبل كدة
 

ماريان مرمر

New member
عضو
إنضم
30 سبتمبر 2007
المشاركات
269
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

شكرااااااااااااااا ربنا يحمكيكم







jesusap8zv0.gif
 

asula

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
12 يونيو 2007
المشاركات
871
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

شكرا على الصور والرب يباركم
 

noraa

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
18 فبراير 2007
المشاركات
1,862
مستوى التفاعل
51
النقاط
0
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

اسكندري ةدى تلف دول العالم مش مدن العالم لا ودل العالم ويبق نفسك تكون من سكنها ومن اهلها انا امنيت حياتى انى اتجوز واقعد فيها يارب يكون باب السما مفتوح علشان ربنا يكرمنى فيها حتى بشقة اصيف فيها بس
 

مرمر مرمورة

New member
عضو
إنضم
22 أكتوبر 2007
المشاركات
293
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

اسكندرية بلد جميلة بيعجبنى فيها نظامها ونظافتها وهدوئها وعدم كلكسات العربيات
حقيقى تستحق لقب عرو س البحر الابيض
لكن فى بحرها انا مبحبهوش بحر مرسى مطروح اجمل واحسن وانظف منة بمراحل كتيييييييييييييييييييييير
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

الصور جميلة وفيها جديد انا مشفتهزش قبل كدة

شكرآ جورجى على المرور

الرب يباركك
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

اسكندري ةدى تلف دول العالم مش مدن العالم لا ودل العالم ويبق نفسك تكون من سكنها ومن اهلها انا امنيت حياتى انى اتجوز واقعد فيها يارب يكون باب السما مفتوح علشان ربنا يكرمنى فيها حتى بشقة اصيف فيها بس

شكرآ يا نورا حبيبتى على الكلام الحلو دا

و ربنا يسمع منك و تبقى من سكانها
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

اسكندرية بلد جميلة بيعجبنى فيها نظامها ونظافتها وهدوئها وعدم كلكسات العربيات
حقيقى تستحق لقب عرو س البحر الابيض
لكن فى بحرها انا مبحبهوش بحر مرسى مطروح اجمل واحسن وانظف منة بمراحل كتيييييييييييييييييييييير

عندك حق يا مرمر فى اللى قولتية البحر بتاعها بقى مش نظيف

و السبب المصيفين اللى من خارج الاسكندرية بيرموا زبالة فى البحر و دا بيخلى القناديل تكتر و فى البحر

و الموج بتاعها برضة عالى علشان الهواء كتير بس دلوقتى بعض الشواطىء

بدأت تحط مصدات موج و الشواطىء دى بحرها يجنن زى مرسى مطروح و الغردقة كدا

فاضل بس مشكلة القناديل و دى بأدينا احنا اننا نبطل نرمى فضلاتنا فى الرملة و المية

و على العموم انا سمعت انهم هايعملوا شبك يمنع دخول القناديل البحر

و بعض الشواطىء منعت دخول المأكولات فى البحر

و يا موسهل انشاء الرب يعنى تتحل مشكلة البحر دى

و شكرآ مرمر على مشاركتك الحلوة الرب يباركك
 

assyrian girl

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2007
المشاركات
2,456
مستوى التفاعل
15
النقاط
0
الإقامة
Australia
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

very nice thx for the picture
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

الصور رائعه جدا
والطبيعه احلى اسألونى انا عايش فيها من وانا وصغير لو بعدت عنها يوم بحس انى اتغربت عنها سنه
شكرا ليكى على الموضوع
ربنا يباركك ويعوض تعب محبتك
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

الصور رائعه جدا

والطبيعه احلى اسألونى انا عايش فيها من وانا وصغير لو بعدت عنها يوم بحس انى اتغربت عنها سنه
شكرا ليكى على الموضوع

ربنا يباركك ويعوض تعب محبتك

شكرآ كوكو على الرد الجميل

و فعلآ اسكندرية على الطبيعة احلى

و خصوصآ النهاردة بتشتى و برق و رعد و هواء :t31:
 

الاسيوي

New member
إنضم
17 أبريل 2008
المشاركات
41
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: صور لعروس البحر المتوسط ( الأسكندرية )

انها الروعة بكل صفاتها
 
أعلى