انا من شبرا الخيمة واللى منكم فى مصر اكيد يعرف يعنى ايه شبرا لما شفت الصور وقرات الردود قلبى ولع نار ونفسى انزل الشارع واتخانق واضرب كل شخص مسلم :spor22: وده مش غريب على بتوع شبرا بس لما فكرت تردد داخل قلبى هذه الاية سوف يكون لكم ضيق فى العالم لكن ثقوا انا قد غالبت العالم وعوز اقول حاجه من غير ماحد يقول عليا مجنون هى دى الضايقه الذى تكلم عنها يسوع واللى هيثق فى يسوع بانه غلب العالم هو كمان هيغلب واللى هيعمل زى مانا كتبت فى الاول هيخسر عارفين ليه لان هى ديه امنيت ابليس بان ننسى كلمات الكتاب المقدس ونطيع الافكار الذى يزرعها ابليس داخل اذهنا وبكده هوالكسبان ولكن اللى عوز العلاج يردد دايما هذه الايه فى كل وقت :yahoo: الذى فينا اعظم من الذى فى العالم