:t17:شوفت يا بيتر اخرة مشيك فى الشمس لونك بقى ايه
يعنى جايب عربية غالية بالمنظر ده ومش قادر تجيب كاب تحطه على راسك وانت ماشى
بطل بخل بقى
شوفت يا بيتر اخرة مشيك فى الشمس لونك بقى ايه
يعنى جايب عربية غالية بالمنظر ده ومش قادر تجيب كاب تحطه على راسك وانت ماشى
بطل بخل بقى
:1073lg: وادى الكاب ياسيدى علشان ما يبقاش ليكى اى حجة :12_7_28[1]:
هههههههههههههههههههههههههه
تحغه موووووووووووت
جميله جدا
ماتدينى لفه
وارجعهالك السنه الجايه
ايه
ده
وليه
السرعه دى
براحتك ياعم
مش عايز مخالفات
ههههههههههههههههههه
شكرا على مرورك
خلاص ياعم وانا موافق
ابعتهالى السنه الجايه وانا هرجعهالك بكره
هههههههههههه
انت مفهمتش قصدى
انا عايزك تخدها
قد
خمستاشر سنه
على الاقل
تأكل السواق كمان
هههههههههههههههههههههه