:ranting:
تحفه يا بيتر.... لكن يا ترى مكيفه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياخبر دى غاليه اوى .. تلاقيها تساوى كده تلاته اربعه جنيه :t33:
تحفة هالسيارة لو كان في منها لون اسود كان صارت احلا بس العترا الواحد بدو يحسب حق السيارة
هي نوعها اي ممكن نعرف
حرام عليك:smil12:
ايوة كدى يابنى
زهئنا من الفرارى والكلام الفاضى ده
هى دى العربيات
حلوة يا بيتر
واحنا ممكن نعتبر البني ادم ماتور السيارة
ههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
اهو شغل وخلاص
يعمل بلوقمته
هى العربيه هتفضل تشيله كتييييييير
يشيلها بقى شووووووووويه
بس فكرة جميييييله
طب دى دعوة لكل الشباب اللى مش لاقى شغل
ولا اييييييييييييه :t33: