صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
5zefcz8.jp
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

تحفه يا بيتر.... لكن يا ترى مكيفه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

vamdracula2005

واحد من الناس
عضو مبارك
إنضم
14 أغسطس 2007
المشاركات
330
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
محفوظين فى حدقة عينه
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

ياخبر دى غاليه اوى .. تلاقيها تساوى كده تلاته اربعه جنيه :t33:
 

محب للعذراء

New member
عضو
إنضم
8 أكتوبر 2007
المشاركات
52
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
Saf/Leb
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

تحفة هالسيارة لو كان في منها لون اسود كان صارت احلا بس العترا الواحد بدو يحسب حق السيارة
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

حاسس
انها عجباكى
على فكرة
هى بالحجز
ههههههههههههههه
شكرا على المرور
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

تحفه يا بيتر.... لكن يا ترى مكيفه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قصدك
متكتفه
هههههههههههه
شكرا على المرور
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

ياخبر دى غاليه اوى .. تلاقيها تساوى كده تلاته اربعه جنيه :t33:
طبعا
هو
انا اقدر اجيب حاجه مش غالية
هههههههههههههههههه
شكرا على التسعير
قصدى على المرور
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

تحفة هالسيارة لو كان في منها لون اسود كان صارت احلا بس العترا الواحد بدو يحسب حق السيارة
للاسف
الاسود خلصان
ممكن تحجز كروهات
ههههههههههههههههه
شكرا على المرور
 

nonaa

بنت يسوع
عضو مبارك
إنضم
22 يونيو 2007
المشاركات
1,958
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
الإقامة
مصر الغاليه
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

يا سلام يا بيتر
بجد بجد عربيتك تحفه
دى بتاعتك صح؟؟؟؟؟
ههههههههههههه
حلال عليك
 

muheb

New member
عضو
إنضم
27 يوليو 2007
المشاركات
1,126
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
سويد
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

هي نوعها اي ممكن نعرف
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

هي نوعها اي ممكن نعرف
نوعها
صاجكويتش
هههههههههههه
شكرا على المرور
 

gift

New member
عضو
إنضم
26 يوليو 2007
المشاركات
1,133
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

حرام عليك:smil12:
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

ايوة كدى يابنى
زهئنا من الفرارى والكلام الفاضى ده
هى دى العربيات
 

Ramzi

†المسيح مخلصي †
عضو مبارك
إنضم
3 مايو 2007
المشاركات
2,543
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
الإقامة
† الأردن †
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك


حلوة يا بيتر
واحنا ممكن نعتبر البني ادم ماتور السيارة
ههههههههههههههههههه
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

حرام عليك:smil12:
لا
لا
مفيش حرام ولا حاجه
هى مصممه
ان فى واحد
يشدها
هههههههههههههههههه
مش يسوقها
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

ايوة كدى يابنى
زهئنا من الفرارى والكلام الفاضى ده
هى دى العربيات
انا فعلت زهقت من الفران قصدى الفرارى
ومن الفراخ قصدى من الذلمكه
ههههههههههههههههههههههه
شكرا جيلان على المرور بدون مخالفات
هههههههههههههههههه
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

حلوة يا بيتر
واحنا ممكن نعتبر البني ادم ماتور السيارة
ههههههههههههههههههه
ماتور بحصان واااااااااحد
ههههههههههههههههه
شكرا على الفكرة
قصدى على المرور
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

هههههههههههههه

اهو شغل وخلاص
يعمل بلوقمته
هى العربيه هتفضل تشيله كتييييييير
يشيلها بقى شووووووووويه

بس فكرة جميييييله
طب دى دعوة لكل الشباب اللى مش لاقى شغل
ولا اييييييييييييه :t33:
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: صوره احدث سيارة بالعالم انتاج دولى مشترك

هههههههههههههه

اهو شغل وخلاص
يعمل بلوقمته
هى العربيه هتفضل تشيله كتييييييير
يشيلها بقى شووووووووويه

بس فكرة جميييييله
طب دى دعوة لكل الشباب اللى مش لاقى شغل
ولا اييييييييييييه :t33:
فعلا يا تويتى
تصورى
فكرة حلوة
وعلى رأى المثل
شيلنى وشيلك
هههههههههههههههه
 
أعلى