رد على: صليب بنشيله والسبب ان احنا في دوله اسلاميه
بس نرجع و نقول ( حبوا اعدائكم... الرب يدافع عنكم و انتم تصمتون... من يمسكم يمس حدقة عينه ...) دى كلها حاجات تعزينا و لو عملنا بيها من قلبنا هاتشوفو بعنيكم ايه اللي ممكن يحصل.. لاننا لو حسبناها انت مش هاتعرف تاخد حق واحد انت بتحبه و دة مش اى حد دة ربنا فما بالك هو هايرد ازاى ؟؟ ماعليك انك تسامح الانسان اللي شتمك و تصليله ان ربنا يفتح عنيه عن السحاب اللي عليها ... و صدقنى هتلاقى نتيجة جامدة اوى اقوى مما توقعتها ... انا جربت اتخانق و عملت خناقة جامدة اوى و بعدين ولا حاجة .. انما رد ربنا حاجة تاني خالص و اظن انت لازم تكون مؤمن بان ربنا مابيسبش حقك ... صلوا يا جماعة بجد و من قلبكوا للناس دى اذا كنا احنا مخنوقين فى دنيتنا عشان عايشين فى بلد مسلمين .. فبعدين هما هايتخنقوا لان احنا هانبقى قاعدين فى مكانا و هما مش عارفين يوصلولنا .. طبعا المكان دة هو الفردوس