ربنا يستجيب يا امى
يارب نطلب ايدك من اجل عماد والجميع
كم يتألم المسيح من أجلك أيتها الأم, أنه ينزف دموع من دم من أجلك ومن أجل البشر الذين فقدو آدميتهم
http://video.google.com/videosearch...&rlz=1i7spda&um=1&ie=utf-8&sa=n&hl=en&tab=wv#
ممكن تسمعها يا ريس
ربنا يهدى حاشيتك وتسمعها
نقول امين
امين
ممكن تسمعها يا ريس
ربنا يهدى حاشيتك وتسمعها
نقول امين
امين
يارب انت قلبك كلة حنان تحنن على هذة الام اعطها سؤلات قلبها بشفاعة القديسة الطاهرة مريم
لو عرفت اخبار يا جوجو لو سمحت طمنا وشكرا على الخبر
ميرسى جدا على الخبر
وربنا يبارك حياتك
شكرا حبيبى على الاخبار دى
وباذن يسوع هيخرج قريب ويرجع لحضن امه امنا العدار مش هتسيبه
ياريت يجماعه كلنا نصليله بجد من قلبنا
ربى المجد يسوع يبارك قلبك وحياتك يارب
اذكرونى فى صلواتكم
بجد خبر محزن بجد
ويارب يا رب بشفاعة ام النور الطاهرة يرجعلها عماد لحضنها من تانى
شكراااااااااااااا يا جوجو على الخبر