ربنا يعزيكي ويكون معاك وعايزة اقولك خليك قويه بربنا لانه كل حاجة معمول حسابها عند ربنا لكل الناس اللي في السماء واحنا الي في الارض دلوقتي امسكي بربنا واوعي تضعفي ربنا كبير وحنين قوي قوليله ساعدني وربنا معاك ويعزيك
ربنا معاكى و يعزيكى و يعزى اسرته و هو فى مكان افضل من ارضناااااااااااا بكتير .... ربنا يصبرك و يديكى بركة و حكمه من عنده و كل مايعمل هو يعمل للخير ماحدش عارف نصيبه فين و لا فين الخير ...... ربنا معاكى
سلام المسيح
وايه الى اى حد يقدر يعمله غيرك أفتكريه بالخير والاهم أنك تعرفى انه أكيد كان بيحبك وكان يتمنى انك على طول تكونى سعيدة ده انتى متأكده منه .......
وكمان الاهم انك تفتكرى ان الدنيا أيام ومواقف سعادة وحزن
أيام ....... بتمر بينا بكل مافيها
مواقف ...... أو سميها ناس بترحل وتيجى
سعادة ...... بيحطها ربنا لينا وكمان بنمر بيها ونتمتع بيها والاهم أننا نشكر عليها ربنا
حزن ....... شعور كئيب لكن الأيام والمواقف والسعادة بتخلى كل شئ شعور مؤقت
أحزنى فهذا حقك ولن يأخذه أحد منك ولكن تذكرى .....
كل الاشياء تعمل معاً للخير للذين يحبون الرب ...... فهل تحبى الرب
ربنا معاكى