شوفتوا ايه اللي حصلي

ماذا افعل؟

  • ايوه

    الأصوات: 0 0.0%
  • نعم

    الأصوات: 0 0.0%
  • لا

    الأصوات: 0 0.0%
  • اعمل ايه؟

    الأصوات: 0 0.0%

  • مجموع المصوتين
    0

مارلين ابراهيم

New member
عضو
إنضم
2 فبراير 2009
المشاركات
173
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
خطيبي اتوفا قبل الفرح باسبوع ومش عارفه اعمل ايه مفيش حاجه مصبراني وكنت بحبه لدرجه محدش يتخيله ابدا وهو كمان
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
ربنا يصبرك يا مارلين

دي اراده ربنا

وكل اللي تعمليه انك تدعي له بالرحمه

وربنا يصبرك انتي واسرته
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
مع المسيح ذلك افضل جدا

ومتنسيش ان كل الاشياء تعمل معا للخير

قولي لربنا لتكن ارادتك انت لا ارداتى انت تفعل ما تريد
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
كله للخير
 

sosofofo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
435
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
ربنا يعزيكي ويكون معاك وعايزة اقولك خليك قويه بربنا لانه كل حاجة معمول حسابها عند ربنا لكل الناس اللي في السماء واحنا الي في الارض دلوقتي امسكي بربنا واوعي تضعفي ربنا كبير وحنين قوي قوليله ساعدني وربنا معاك ويعزيك
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
ربنا معاكى يا حبيبتى ويصبرك

بس دى اراده ربنا

قولى لتكن مشئيتك يارب

ربنا يعزيكى ويكون معاكى

مع المسيح ذاك افضل
 

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
ربنا معاكى و يعزيكى و يعزى اسرته و هو فى مكان افضل من ارضناااااااااااا بكتير .... ربنا يصبرك و يديكى بركة و حكمه من عنده و كل مايعمل هو يعمل للخير ماحدش عارف نصيبه فين و لا فين الخير ...... ربنا معاكى
 

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
المسيح يعزيكى هو دلوقتى فى مكان حلو
دى حكمة ربنا اكيد صلى كتير انى ربنا يساعدك وخليكى مع ربنا دايما
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
مارلين ابراهيم

الله يرحموه ويعزيكى

سلام المسيح
 

losivertheprince

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
1,265
مستوى التفاعل
21
النقاط
0
الإقامة
فى قلب حبيبى
سلام المسيح
وايه الى اى حد يقدر يعمله غيرك أفتكريه بالخير والاهم أنك تعرفى انه أكيد كان بيحبك وكان يتمنى انك على طول تكونى سعيدة ده انتى متأكده منه .......
وكمان الاهم انك تفتكرى ان الدنيا أيام ومواقف سعادة وحزن
أيام ....... بتمر بينا بكل مافيها
مواقف ...... أو سميها ناس بترحل وتيجى
سعادة ...... بيحطها ربنا لينا وكمان بنمر بيها ونتمتع بيها والاهم أننا نشكر عليها ربنا
حزن ....... شعور كئيب لكن الأيام والمواقف والسعادة بتخلى كل شئ شعور مؤقت
أحزنى فهذا حقك ولن يأخذه أحد منك ولكن تذكرى .....
كل الاشياء تعمل معاً للخير للذين يحبون الرب ...... فهل تحبى الرب
ربنا معاكى
 

مارلين ابراهيم

New member
عضو
إنضم
2 فبراير 2009
المشاركات
173
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
شكرا ليكم بجد
بس ارجوكم صلولي ديما وصلوا لاهله المجروحين
بس الموضوع صعب جدا انه يموت قبل الفرح باسبوع صعبه اوووووووووووووي
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
يا ستى ولا تدايقى ....بكرة تلاقى العريس اللى يناسبك.......وخصوصا انك اكيد زى القمر
حاولى تصبرى شوية....ومتنسيش ان دى ارادة ربنا
 
أعلى