شخصيات تكرههم المرأة بدون سبب

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
ميرنا;79448 قال:
انتو هتقضو الموضوع حب فى بعض ولا ايه طب خدو جنمب مش قدام الناس كده


مش عارف يعني نولع في بعض وترتاحو تتفرجو
انا عارف بتحبو الخناقات اوي
لا لا لا
 
التعديل الأخير:

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
انا من أول ما جيت القسم دا .. لسا ما بقاليش كتير ... حسيت إن رامى ليه سيطره على الموضوع
لكن سمعت تلميحات غريبه فى الموضوع دا :big74:

رحبوا بيا وقولولى على الفضيحه بقى

انا مش فرحان فيك يا رامى ولا حاجه

:34ef:



امممممممممممم
تدفع كام وبعدين دي مش اي حكايه يا اندرو دي فضيحه
لووووووووووووووول:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
هو عن ناديه هى متكبرة شويه لكن عن نفسى مش بكرهها
واصحابه لو من خرابين البيوت والرخمين يبقى بلاش منهم
اما بقى عن ماتشات الكورة دى بقى فعلا
ارخم حاجه
طب بزمتك فايدته ايه التعليق بعد حرقه الدم فى الماتش
ولزمته ايه اصلا الماتش حرقه دم على الفاضى
بلا نيــــــــــــــــــله بجد
وبعدين ايه بقى الكلام الكبير دة
فضيحه ايه ياعم رامى
قولى ياميريت خلى الكل يعرف
احنا كلنا اخوااااااااااااااااااات
ومتقلقش لو عاوز مساعده احنا فى الخدمه :smil12:
 

monlove

شاعر موهوب
عضو مبارك
إنضم
22 يناير 2007
المشاركات
1,423
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
هههههههههههههههههه اية الجمال دة
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
هو عن ناديه هى متكبرة شويه لكن عن نفسى مش بكرهها
واصحابه لو من خرابين البيوت والرخمين يبقى بلاش منهم
اما بقى عن ماتشات الكورة دى بقى فعلا
ارخم حاجه
طب بزمتك فايدته ايه التعليق بعد حرقه الدم فى الماتش
ولزمته ايه اصلا الماتش حرقه دم على الفاضى
بلا نيــــــــــــــــــله بجد
وبعدين ايه بقى الكلام الكبير دة
فضيحه ايه ياعم رامى
قولى ياميريت خلى الكل يعرف
احنا كلنا اخوااااااااااااااااااات
ومتقلقش لو عاوز مساعده احنا فى الخدمه :smil12:

ههههههههههههههه
ماتفكريش ميريت والنبي ماصدقت انها نسيت
 

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
كلام غريب يا رامى
اعتقد لو اصحاب الزوج كده يبقى الزوج نفسة كده وهى قابلاه على كده يبقى هتقيل اصحابة
مش ممكن تلاقى اختلاف كبير بين الزوج اصحابة
وبعدين نادية الجندى فى الاول والاخر دى ممثلة ولازم تعمل كده امال هتبقى مشهورة ازاى
اما بقى اخت الزوج انا مجربتهاش قبل كده
بس فى ناس كتيرة اوى بتحب بعضها
اما بقى برامج الكورة احنا ممكن نتفرج على المطش بس يخلى عنده دم وميطولش فى الموضوع
يعنى مش طول اليوم قدامه كل وقت وليه ادانه زى ما بيقوله
وميرسى على الموضوع
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
يارامىى قووووووول سرك فى بيييييييييييير صدقنى متقلقش محدش هيعرف غير يعنى قول كده 3 ولا 4 بس الالالاف بس قول بجد ولو فى ضرب احنا مستعدين هنقف معاك متقلقش
 
أعلى