ميرنا;79448 قال:انتو هتقضو الموضوع حب فى بعض ولا ايه طب خدو جنمب مش قدام الناس كده
مش عارف يعني نولع في بعض وترتاحو تتفرجو
انا عارف بتحبو الخناقات اوي
لا لا لا
التعديل الأخير:
ميرنا;79448 قال:انتو هتقضو الموضوع حب فى بعض ولا ايه طب خدو جنمب مش قدام الناس كده
هاهااااااي اجري يابنتي العبي بعيد عني علشان الدم مش يطرطش بس
انا من أول ما جيت القسم دا .. لسا ما بقاليش كتير ... حسيت إن رامى ليه سيطره على الموضوع
لكن سمعت تلميحات غريبه فى الموضوع دا :big74:
رحبوا بيا وقولولى على الفضيحه بقى
انا مش فرحان فيك يا رامى ولا حاجه
:34ef:
اندرو خليك حبيبي بقة وجدع
انا حبتيك كدة لله في لله :34ef:
ربنا يخليك يا جميل ..... وانت كمان حبيبى
هو عن ناديه هى متكبرة شويه لكن عن نفسى مش بكرهها
واصحابه لو من خرابين البيوت والرخمين يبقى بلاش منهم
اما بقى عن ماتشات الكورة دى بقى فعلا
ارخم حاجه
طب بزمتك فايدته ايه التعليق بعد حرقه الدم فى الماتش
ولزمته ايه اصلا الماتش حرقه دم على الفاضى
بلا نيــــــــــــــــــله بجد
وبعدين ايه بقى الكلام الكبير دة
فضيحه ايه ياعم رامى
قولى ياميريت خلى الكل يعرف
احنا كلنا اخوااااااااااااااااااات
ومتقلقش لو عاوز مساعده احنا فى الخدمه :smil12: