رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه يمكن عشان الاتنين عندها حموضة لية احنا بناكل بادينا
monlove شاعر موهوب عضو مبارك إنضم 22 يناير 2007 المشاركات 1,423 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 29 سبتمبر 2007 #581 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه يمكن عشان الاتنين عندها حموضة لية احنا بناكل بادينا
R0O0O0KY ^THΞ LΞGΞNĐ^ عضو مبارك إنضم 29 أغسطس 2007 المشاركات 3,826 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة يــهــمــك فــى أيــة ؟ 30 سبتمبر 2007 #582 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بوءنا متخاصم مع رجلينا اغبى سؤال و يارررريت الاقى حد يجاوبنى هو احنا لية بنتعلم؟:ranting:
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بوءنا متخاصم مع رجلينا اغبى سؤال و يارررريت الاقى حد يجاوبنى هو احنا لية بنتعلم؟:ranting:
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 30 سبتمبر 2007 #583 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان نبقى مثقفين هوه احنا ليه عيشين؟
R0O0O0KY ^THΞ LΞGΞNĐ^ عضو مبارك إنضم 29 أغسطس 2007 المشاركات 3,826 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة يــهــمــك فــى أيــة ؟ 30 سبتمبر 2007 #584 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان نلعب كورة هو احنا لية بنشرب شااااااااااى؟
Coptic MarMar مشرفة شقية أوى مشرف سابق إنضم 29 سبتمبر 2007 المشاركات 20,364 مستوى التفاعل 392 النقاط 0 الإقامة ^_*قلب حبيبى^_* 3 أكتوبر 2007 #585 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بنبقى جعانين ليه الانسان عنده مخ ؟
kajo مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 21 يوليو 2007 المشاركات 4,352 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 5 أكتوبر 2007 #586 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان يعرف هينام امتى طب ليه امبارح وانهارده
R0O0O0KY ^THΞ LΞGΞNĐ^ عضو مبارك إنضم 29 أغسطس 2007 المشاركات 3,826 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة يــهــمــك فــى أيــة ؟ 5 أكتوبر 2007 #587 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بكرة و بعدة طب هو لية فى تلفزيون؟
ينبوع المحبة بنت الفادى عضو مبارك إنضم 6 سبتمبر 2007 المشاركات 3,306 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة فى حضن ابويا اللى فدانى 5 أكتوبر 2007 #588 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان مانتفرجش علية لية عندنا بابا وماما
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 5 أكتوبر 2007 #589 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان يقعدوا يزعقوا طول الوقت ليه بقا بيزعقوا طول الوقت
ينبوع المحبة بنت الفادى عضو مبارك إنضم 6 سبتمبر 2007 المشاركات 3,306 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة فى حضن ابويا اللى فدانى 5 أكتوبر 2007 #590 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بنعمل اللى يفرحم لية بقى بقى بنعمل اللى يفرحم
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 5 أكتوبر 2007 #591 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان احنا مش كويسين ليه بقا احنا كويسين
R0O0O0KY ^THΞ LΞGΞNĐ^ عضو مبارك إنضم 29 أغسطس 2007 المشاركات 3,826 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة يــهــمــك فــى أيــة ؟ 5 أكتوبر 2007 #592 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بنعمل الغلط لية بنعمل الغلط؟؟
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 5 أكتوبر 2007 #593 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان احنا شاطرين ليه احنا شطورين
R0O0O0KY ^THΞ LΞGΞNĐ^ عضو مبارك إنضم 29 أغسطس 2007 المشاركات 3,826 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة يــهــمــك فــى أيــة ؟ 5 أكتوبر 2007 #594 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان مبنذاكرش لية مبنذاكرش؟
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 6 أكتوبر 2007 #595 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان متفوقين ليه فيه مدرسين
red_pansy أحبنى للمنتهى عضو مبارك إنضم 10 أغسطس 2007 المشاركات 1,714 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة منقوشة على كفيه 7 أكتوبر 2007 #596 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه قضاء وقدرررررررررررر :ranting: ليه العربيه بتمشى :t33:
meri عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 26 مايو 2007 المشاركات 1,874 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 7 أكتوبر 2007 #597 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان تاكل مين اللى عمل الكرة؟؟؟؟؟؟
Ramzi †المسيح مخلصي † عضو مبارك إنضم 3 مايو 2007 المشاركات 2,543 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 الإقامة † الأردن † 8 نوفمبر 2007 #598 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه واحد مربع ... هو المربع ليه بتلات زوايا ؟؟؟؟؟
مرمر مرمورة New member عضو إنضم 22 أكتوبر 2007 المشاركات 293 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 8 نوفمبر 2007 #599 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان ملهوش بداية من نهاية لية الناس بتاكل اصلا؟؟؟
Ramzi †المسيح مخلصي † عضو مبارك إنضم 3 مايو 2007 المشاركات 2,543 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 الإقامة † الأردن † 9 نوفمبر 2007 #600 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه يمكن عشا باردانين.. طيب هو ليه اليد الواحدة فيها سبع اصابع ؟؟؟؟