رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان المدارس اجازه لية احنا بنتعلم
fullaty طالبه معونه عضو مبارك إنضم 27 نوفمبر 2006 المشاركات 2,382 مستوى التفاعل 79 النقاط 48 16 سبتمبر 2007 #561 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان المدارس اجازه لية احنا بنتعلم
Dona Nabil خادمة الرب مشرف سابق إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 57,233 مستوى التفاعل 4,256 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 16 سبتمبر 2007 #562 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان ميتلخبطوش فينا هههههههههه ليه امبارح كان قبل النهارده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان ميتلخبطوش فينا هههههههههه ليه امبارح كان قبل النهارده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
fullaty طالبه معونه عضو مبارك إنضم 27 نوفمبر 2006 المشاركات 2,382 مستوى التفاعل 79 النقاط 48 16 سبتمبر 2007 #563 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لاننا فى الصيف لية احنا مش زى بعض
veronika يسوع ربي عضو مبارك إنضم 12 يونيو 2007 المشاركات 1,130 مستوى التفاعل 15 النقاط 0 الإقامة منقوشة في كف يسوع 16 سبتمبر 2007 #564 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان الجو هيبرد ليه اليوم 24 ساعة؟
fullaty طالبه معونه عضو مبارك إنضم 27 نوفمبر 2006 المشاركات 2,382 مستوى التفاعل 79 النقاط 48 16 سبتمبر 2007 #565 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان احنا لسه صغير ين لية انت ليك بابا وماما
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 17 سبتمبر 2007 #566 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه انا حر كل واحد حر ليه بتحب مامتك
كوك Forgive me Lord عضو مبارك إنضم 14 سبتمبر 2007 المشاركات 32,327 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 الإقامة www.facebook.com/ConditionsWorld 17 سبتمبر 2007 #567 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه انا مروح ؟ ليه ليك بيت
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 17 سبتمبر 2007 #568 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان تنام فيه ليه لما تجوع بتاكل
fullaty طالبه معونه عضو مبارك إنضم 27 نوفمبر 2006 المشاركات 2,382 مستوى التفاعل 79 النقاط 48 18 سبتمبر 2007 #569 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان انا فى البيت ليه اصحابك مش بيخونوك
ينبوع المحبة بنت الفادى عضو مبارك إنضم 6 سبتمبر 2007 المشاركات 3,306 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة فى حضن ابويا اللى فدانى 18 سبتمبر 2007 #570 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان الناس عايزة كدة لية الحمار لية ذيل
fullaty طالبه معونه عضو مبارك إنضم 27 نوفمبر 2006 المشاركات 2,382 مستوى التفاعل 79 النقاط 48 18 سبتمبر 2007 #571 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان ريشة قليل انت لية بتستحمى
red_pansy أحبنى للمنتهى عضو مبارك إنضم 10 أغسطس 2007 المشاركات 1,714 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة منقوشة على كفيه 18 سبتمبر 2007 #572 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بشرب شاى انت ليه بتاكل
fullaty طالبه معونه عضو مبارك إنضم 27 نوفمبر 2006 المشاركات 2,382 مستوى التفاعل 79 النقاط 48 18 سبتمبر 2007 #573 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بحب النوم انت ليه بتكره الناس
christin عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 21 أغسطس 2007 المشاركات 994 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 18 سبتمبر 2007 #574 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان بنام انت ليه بتذاكر؟
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 19 سبتمبر 2007 #575 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان اسقط ليه بتغش؟
fullaty طالبه معونه عضو مبارك إنضم 27 نوفمبر 2006 المشاركات 2,382 مستوى التفاعل 79 النقاط 48 19 سبتمبر 2007 #576 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان جعانه ليه البيضة بيضاوية مش كرويه
kajo مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 21 يوليو 2007 المشاركات 4,352 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 19 سبتمبر 2007 #577 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان الارض تعرف تلف كويس حوالين الشمس طب ليه ليه ؟
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 20 سبتمبر 2007 #578 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اه عارف ليه علشان ليه هوه كام بكام
R0O0O0KY ^THΞ LΞGΞNĐ^ عضو مبارك إنضم 29 أغسطس 2007 المشاركات 3,826 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة يــهــمــك فــى أيــة ؟ 28 سبتمبر 2007 #579 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه مشعارف بس انا سمعت ان علية Sale دلوقتى هو انتة لية بتفكر؟
la Vierge Marie New member عضو إنضم 7 فبراير 2007 المشاركات 587 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة Royaume des secrets 29 سبتمبر 2007 #580 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان ما بحبش المدرسة هو ليه يوم الاثنين قبل يوم الثلاثاء