رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان منفعش طمطم ليه انت عايش ليه
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 23 يناير 2010 #801 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان منفعش طمطم ليه انت عايش ليه
raffy عضو نشيط عضو نشيط إنضم 18 أغسطس 2009 المشاركات 1,367 مستوى التفاعل 32 النقاط 0 الإقامة قلب يسوع 23 يناير 2010 #802 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان اغلس على الناس لية الشمس بتشرق فى الصبح مش بالليل
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 24 يناير 2010 #803 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان نشيطة وبتصحى بدرى ليه الناس بتنام بليل
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 26 يناير 2010 #804 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان النهار مش فاضى ليه الجمل اكبر من القطة
raffy عضو نشيط عضو نشيط إنضم 18 أغسطس 2009 المشاركات 1,367 مستوى التفاعل 32 النقاط 0 الإقامة قلب يسوع 28 يناير 2010 #805 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان بياكل اكلها وبيسيبها جعانة لية الفار بيخاف من القطة
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 28 يناير 2010 #806 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان هى على طول بتقول له نيو ليه الانسان عنده خمس صوابع مش ستة
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 28 يناير 2010 #807 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان بياكل بصوابعه الخمسة ليه العربية اسرع من العجلة
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 3 فبراير 2010 #808 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان العربية عندها اربع عجلات والعجلة عندها اتنين بس ليه بنذاكر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 3 فبراير 2010 #809 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان نعرف ايه الفرق بين حرف الألف وكوز الدرة ليه بنستعمل الخلاط فى البيت
بوب كمبيوتر †ف ايديك حياتى† عضو مبارك إنضم 16 فبراير 2008 المشاركات 2,594 مستوى التفاعل 384 النقاط 0 الإقامة IN EVERY HEART 4 فبراير 2010 #810 رد: سؤال غبى ورد اغبى مايكل مايك قال: عشان نعرف ايه الفرق بين حرف الألف وكوز الدرة ليه بنستعمل الخلاط فى البيت أنقر للتوسيع... علشان يزيد من فاتورة الكهربا ابو الهدهد قبل مايخلف هدهد كان اسمه ايه
رد: سؤال غبى ورد اغبى مايكل مايك قال: عشان نعرف ايه الفرق بين حرف الألف وكوز الدرة ليه بنستعمل الخلاط فى البيت أنقر للتوسيع... علشان يزيد من فاتورة الكهربا ابو الهدهد قبل مايخلف هدهد كان اسمه ايه
بوب كمبيوتر †ف ايديك حياتى† عضو مبارك إنضم 16 فبراير 2008 المشاركات 2,594 مستوى التفاعل 384 النقاط 0 الإقامة IN EVERY HEART 4 فبراير 2010 #811 رد: سؤال غبى ورد اغبى مستني الرد علي السؤاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 4 فبراير 2010 #812 رد: سؤال غبى ورد اغبى ام الهدهد ليه النملة اصغر من الحصان
بوب كمبيوتر †ف ايديك حياتى† عضو مبارك إنضم 16 فبراير 2008 المشاركات 2,594 مستوى التفاعل 384 النقاط 0 الإقامة IN EVERY HEART 4 فبراير 2010 #813 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان مابتكلش زيه ليه النعامة بتقف علي رجل واحدة
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 4 فبراير 2010 #814 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان بتعرف تلعب باليه ليه دايما نقول احنا قاعدين على النت مش واقفين مثلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان بتعرف تلعب باليه ليه دايما نقول احنا قاعدين على النت مش واقفين مثلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 4 فبراير 2010 #815 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان النت عالى وطويل مينفعش نقف عليه ليه البنت شعرها اطول من الولد
بوب كمبيوتر †ف ايديك حياتى† عضو مبارك إنضم 16 فبراير 2008 المشاركات 2,594 مستوى التفاعل 384 النقاط 0 الإقامة IN EVERY HEART 5 فبراير 2010 #816 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان تعرف تعمله خُصل ليه الكلب بيهوهو مش بينونو
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 5 فبراير 2010 #817 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان صوته رفيع ليه الحديد اقوى من البلاستيك
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 6 فبراير 2010 #818 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان الحديد بياكل اكثر من البلاستيك طب ليه فى الامتحانات بيجيبولنا مرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقبين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان الحديد بياكل اكثر من البلاستيك طب ليه فى الامتحانات بيجيبولنا مرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقبين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 6 فبراير 2010 #819 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان يقعدوا يحكوا مع بعضهم فى اللجنة طاب ليه بنقول على البنت بنوته ومنقولش على الولد ولودة
رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان يقعدوا يحكوا مع بعضهم فى اللجنة طاب ليه بنقول على البنت بنوته ومنقولش على الولد ولودة
نونوس14 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 22 نوفمبر 2009 المشاركات 5,668 مستوى التفاعل 59 النقاط 0 الإقامة حضن ايديك 7 فبراير 2010 #820 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان البنت علطول مدلعة واالولد بياخد على دماغه هههههههههه طيب هى حرب 73 كانت سنة كام ؟؟؟
رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان البنت علطول مدلعة واالولد بياخد على دماغه هههههههههه طيب هى حرب 73 كانت سنة كام ؟؟؟