علشان مش عارف يصغر طيب ليه بيغنوا للبطة؟
tina_tina مسيحية للأبد عضو مبارك إنضم 8 أكتوبر 2006 المشاركات 2,555 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 30 ديسمبر 2006 #241 علشان مش عارف يصغر طيب ليه بيغنوا للبطة؟
mero 2007 New member عضو إنضم 28 ديسمبر 2006 المشاركات 334 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 31 ديسمبر 2006 #242 علشان شقية طيب لية احنا بنام
عامر New member إنضم 17 نوفمبر 2006 المشاركات 24 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 1 يناير 2007 #243 إحنا بننام علشان نصحى من النوم بعد ما ننام طيب ليه الفراوله حمراء ومش خضراء مثلا؟
rivo_vovo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 3 ديسمبر 2006 المشاركات 851 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 1 يناير 2007 #244 عشان البرتقال برتقالى مش بنفسجى طب ليه الثلج بينزل لما الدنيا بتشتى؟؟
عامر New member إنضم 17 نوفمبر 2006 المشاركات 24 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 1 يناير 2007 #245 علشان التلج مش بينزل لما الدنيا مبتشتيش طب ليه الستتاتة بتحب الرجاله أوى؟
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 1 يناير 2007 #246 علشان الرجالة احسن منها طب لية الناس بتشرب عصير فراولة
mero 2007 New member عضو إنضم 28 ديسمبر 2006 المشاركات 334 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 1 يناير 2007 #247 علشان بيحبوا عصير الموز طيب ليه القلوب بتحن؟
Romany_Ayoub New member إنضم 3 يناير 2007 المشاركات 11 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 3 يناير 2007 #248 عشان الورد لونة احمر طب لية الفراخ بتبيض
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 6 يناير 2007 #249 علشان البيض لونة ابيض طب لية الناس بتاكل البيض
romyo مش داخل تانى عضو مبارك إنضم 29 ديسمبر 2006 المشاركات 4,525 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بلاد الله الواسعة 6 يناير 2007 #250 عشان مالهوش ريش طب ليه النمل بيحب السكر؟؟؟؟
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 7 يناير 2007 #251 علشان عاملين ريجيم طب لية العسل طعمة حلو
romyo مش داخل تانى عضو مبارك إنضم 29 ديسمبر 2006 المشاركات 4,525 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بلاد الله الواسعة 9 يناير 2007 #252 علشان ما يتعملش مخلل طب ليه الناس معادن؟؟؟؟
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 10 يناير 2007 #253 علشان الحديد بيسخن طب لية الناس بتاكل؟
†جــــــــو† You Are Safe In God عضو مبارك إنضم 12 نوفمبر 2006 المشاركات 471 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة In Phptoshop 10 يناير 2007 #254 علشان مافيش على الاكل جمرك طيب ليه الجزارين بيبعو لحمه جــــــــو
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 10 يناير 2007 #255 علشان السمك ما بيطير طب لية الفراخ بتبيض؟
†جــــــــو† You Are Safe In God عضو مبارك إنضم 12 نوفمبر 2006 المشاركات 471 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة In Phptoshop 10 يناير 2007 #256 علشان البيضه ب50 قرش طيب ليه تونس اولها ت مش س
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 10 يناير 2007 #257 علشان الحروف الابجدية كتير طب لية انا وجو بس اللى موجودين وبنرد على بعض؟
†جــــــــو† You Are Safe In God عضو مبارك إنضم 12 نوفمبر 2006 المشاركات 471 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة In Phptoshop 10 يناير 2007 #258 علشان النفس طبعا طيب ليه الفراخ ب6 جنيه الكيلو هههههههههههه جـــــــو
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 10 يناير 2007 #259 علشان الكلاب ليها 4 ارجل زى الكنبة يعنى طب لية الناس لما حد يقولها الدنيا بتمطر ماتصدقش وتتعجب؟
†جــــــــو† You Are Safe In God عضو مبارك إنضم 12 نوفمبر 2006 المشاركات 471 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة In Phptoshop 10 يناير 2007 #260 علشان الملايكه بينشرو طيب ليه فتحه مناخيرنا من تحت مش لفوق جـــــــو