سؤال غبي..وجواب اغبى منه

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
علشان مش عارف يصغر
طيب ليه بيغنوا للبطة؟
 

mero 2007

New member
عضو
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
334
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
علشان شقية

  • طيب لية احنا بنام
 

عامر

New member
إنضم
17 نوفمبر 2006
المشاركات
24
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
إحنا بننام علشان نصحى من النوم بعد ما ننام
طيب ليه الفراوله حمراء ومش خضراء مثلا؟
 

rivo_vovo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
3 ديسمبر 2006
المشاركات
851
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
عشان البرتقال برتقالى مش بنفسجى
طب ليه الثلج بينزل لما الدنيا بتشتى؟؟
 

عامر

New member
إنضم
17 نوفمبر 2006
المشاركات
24
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
علشان التلج مش بينزل لما الدنيا مبتشتيش
طب ليه الستتاتة بتحب الرجاله أوى؟
 

mero 2007

New member
عضو
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
334
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
علشان بيحبوا عصير الموز

  • طيب ليه القلوب بتحن؟
 

Romany_Ayoub

New member
إنضم
3 يناير 2007
المشاركات
11
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
عشان الورد لونة احمر
طب لية الفراخ بتبيض
 

حسام سوما

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 نوفمبر 2006
المشاركات
650
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
علشان الحديد بيسخن

طب لية الناس بتاكل؟
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
علشان مافيش على الاكل جمرك

طيب ليه الجزارين بيبعو لحمه

جــــــــو
 

حسام سوما

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 نوفمبر 2006
المشاركات
650
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
علشان السمك ما بيطير

طب لية الفراخ بتبيض؟
 

حسام سوما

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 نوفمبر 2006
المشاركات
650
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
علشان الحروف الابجدية كتير


طب لية انا وجو بس اللى موجودين وبنرد على بعض؟
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
علشان النفس طبعا

طيب ليه الفراخ ب6 جنيه الكيلو هههههههههههه

جـــــــو
 

حسام سوما

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 نوفمبر 2006
المشاركات
650
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
علشان الكلاب ليها 4 ارجل زى الكنبة يعنى


طب لية الناس لما حد يقولها الدنيا بتمطر ماتصدقش وتتعجب؟
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
علشان الملايكه بينشرو

طيب ليه فتحه مناخيرنا من تحت مش لفوق

جـــــــو
 
أعلى