علشان مينفعش ناكلها طيب لية بنقرا فى الكتب
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 21 ديسمبر 2006 #201 علشان مينفعش ناكلها طيب لية بنقرا فى الكتب
rivo_vovo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 3 ديسمبر 2006 المشاركات 851 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 21 ديسمبر 2006 #202 عشان مينفعش ناكلها برضه طب ليه بناكل
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 22 ديسمبر 2006 #203 علشان بنجوع طب لية فى ناس وحشين
meraaa †كن ضامنى عند نفسك† عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 2,625 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بين كفوف ملك الملوك 22 ديسمبر 2006 #204 عشان مركبين بلاط مش سيراميك طب ليه سموا الباميه باميه؟
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 24 ديسمبر 2006 #205 علشان شكلها شبه الباميه طب ليه الناس بتقول انا قاعد على الكمبيوتر مع انه بيقعد قدام الكمبيوتر مش عليه؟
علشان شكلها شبه الباميه طب ليه الناس بتقول انا قاعد على الكمبيوتر مع انه بيقعد قدام الكمبيوتر مش عليه؟
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 24 ديسمبر 2006 #206 علشان السلم عالى طب لية المروحة بتلف؟
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 25 ديسمبر 2006 #207 علشان مبتعرفش تنط طب ليه رأس السنه اخر الاسبوع؟
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 25 ديسمبر 2006 #208 علشان بنروح الكنيسة يوم الجمعة طب لية الناس كتير؟
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 25 ديسمبر 2006 #209 علشان بيشربوا عصير قصب كتير طب لية فى ناس دمها خفيف
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 25 ديسمبر 2006 #210 علشان فى ناس دمها ثقيل طب لية الناس بتلبس هدوم
meraaa †كن ضامنى عند نفسك† عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 2,625 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بين كفوف ملك الملوك 26 ديسمبر 2006 #211 عشان الجو بيبقه حر عليهم طب ليه الشمس مش بتخلص ابدا
tina_tina مسيحية للأبد عضو مبارك إنضم 8 أكتوبر 2006 المشاركات 2,555 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 27 ديسمبر 2006 #212 اصلها شحنه كويس طيب ليه بقى الليل طلمة
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 27 ديسمبر 2006 #213 علشان فى عربيات كارو طب لية الناس بتمشى على رجليها
meraaa †كن ضامنى عند نفسك† عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 2,625 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بين كفوف ملك الملوك 27 ديسمبر 2006 #214 عشان عندهم صدااااااااااع
meraaa †كن ضامنى عند نفسك† عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 2,625 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بين كفوف ملك الملوك 27 ديسمبر 2006 #215 طب ليه الكمبيوتر بيهنج
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 27 ديسمبر 2006 #216 علشان التلفزيون 21 بوصة طب لية الاكل بيبرد
jim_halim غريب في ارض غريبة عضو مبارك إنضم 16 نوفمبر 2006 المشاركات 892 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة الهي صخرتي به احتمي.ترسي وقرن خلاصي وملجإي. 27 ديسمبر 2006 #217 علشان الدنيا زحمة .. طب ليه اليوم 23 ساعة بس ؟
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 27 ديسمبر 2006 #218 علشان بكون بر البيت فى الوقت دة طب لية العربية ب 9 عجلات
meraaa †كن ضامنى عند نفسك† عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 2,625 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بين كفوف ملك الملوك 27 ديسمبر 2006 #219 عشان الاجنبيه ب 11 عجله طب ليه النيل مالح
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 27 ديسمبر 2006 #220 علشان المركب كبير طب لية الملح عمة مر والسكر حلو