سؤال بايخ لانه بينفع وقت اللزوم طيب ليه بنلبس هدوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ ههههههههههه
antoon refaat حب الله افضل عضو مبارك إنضم 9 ديسمبر 2005 المشاركات 1,048 مستوى التفاعل 21 النقاط 0 5 ديسمبر 2006 #181 سؤال بايخ لانه بينفع وقت اللزوم طيب ليه بنلبس هدوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ ههههههههههه
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 5 ديسمبر 2006 #182 علشان الدنيا حرررررررر طب لية احنا بنتفرج على التلفزيون
tina_tina مسيحية للأبد عضو مبارك إنضم 8 أكتوبر 2006 المشاركات 2,555 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 6 ديسمبر 2006 #183 علشان مش بنسمع الراديو طيب ليه السما لبنى؟
بيترالخواجة <<<< Jesus >>>> عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 872 مستوى التفاعل 12 النقاط 0 7 ديسمبر 2006 #184 علشان الالوان خلصت ومش فاضل غير دة ليية انا اسمى بيتر الشاطر يرد
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 8 ديسمبر 2006 #185 علشان انا اسمى جوزيف طب لية الناس وحشة
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 9 ديسمبر 2006 #186 علشان بطلوا يغسلوا وشهم طب ليه الدنيا برد؟
بيترالخواجة <<<< Jesus >>>> عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 872 مستوى التفاعل 12 النقاط 0 9 ديسمبر 2006 #187 علشان انتى مش لبسة هدون كتير البسى بروفل لية البنات بتعاكس الولاد؟؟؟؟؟؟
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 9 ديسمبر 2006 #188 علشان الولاد احلى منها طب لية الولاد اجمل من البنات
ارووجة مشرفةسابقةareej مشرف سابق إنضم 16 سبتمبر 2006 المشاركات 11,996 مستوى التفاعل 108 النقاط 0 الإقامة الاراضي المقدسة- الناصرة- 9 ديسمبر 2006 #189 عشان بيعملو عمليات تجميل هههه تب ليه اسمك كده؟
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 10 ديسمبر 2006 #190 علشان دى الحقيقه طب ليه النار بتحرق؟
tina_tina مسيحية للأبد عضو مبارك إنضم 8 أكتوبر 2006 المشاركات 2,555 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 10 ديسمبر 2006 #191 علشان المية بتطفى طيب ليه فى حزن وفرح؟
mary عضوة مسكينة محتاجة للصلاة عضو مبارك إنضم 8 يونيو 2006 المشاركات 240 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 18 ديسمبر 2006 #192 علشان ما نزهقش ليه المطرة بتنزل من فوق مش من تحت؟؟؟؟
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 19 ديسمبر 2006 #193 علشان الاطفال بتعيط لية الحيوانات بتمشى على رجليها؟
rivo_vovo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 3 ديسمبر 2006 المشاركات 851 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 20 ديسمبر 2006 #194 عشان متعرفش تمشى على ايديها طب ليه الانسان عنده و عقل بس مش بيفكر؟؟
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 20 ديسمبر 2006 #195 علشان مخة تخين اوى طب لية احنا بنتفرج على التليفزيون
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 20 ديسمبر 2006 #196 علشان ما يبقاش فى اوقات فراغ طب لية العربيات بتمشى فى الشارع
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 20 ديسمبر 2006 #197 علشان مينفعش تمشى فى البحر طب لية الدنيا بتضلم بليل
tina_tina مسيحية للأبد عضو مبارك إنضم 8 أكتوبر 2006 المشاركات 2,555 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 20 ديسمبر 2006 #198 علشان الشحن خلص طيب ليه فى نور الصبح
حسام سوما عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 نوفمبر 2006 المشاركات 650 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 21 ديسمبر 2006 #199 علشان يكون فى ظلمة بالليل طب لية القطة بتقول ناو؟
rivo_vovo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 3 ديسمبر 2006 المشاركات 851 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 21 ديسمبر 2006 #200 عشان مبتعرفش تقول هو طب ليه المياه بتتشرب