- إنضم
- 30 ديسمبر 2005
- المشاركات
- 3,082
- مستوى التفاعل
- 38
- النقاط
- 0
مفروض انى لو بحب انسانه بجد من كل قلبى مسمحش انى اتعدى بالعلاقه من حدود الملزم وفنفس الوقت البنت دى لو عندها شخصيه قويه وبتحبنى متسحمش ليا انى احاول اتعدى الموضوع ده
يعنى الموضوع لازم يجى من الناحيتين ........منى ومنها ولو حصل انا ضعفت وهيه ضعفت معايا منكرش انى ممكن اشك فيها بعد كده ...........مش فى ادبها بس اخاف تضعف مع غيرى زى ما ضعفت معايا
لذلك المواضيع دى قبل الجواز بتدمره
يعنى الموضوع لازم يجى من الناحيتين ........منى ومنها ولو حصل انا ضعفت وهيه ضعفت معايا منكرش انى ممكن اشك فيها بعد كده ...........مش فى ادبها بس اخاف تضعف مع غيرى زى ما ضعفت معايا
لذلك المواضيع دى قبل الجواز بتدمره