- إنضم
- 15 يناير 2007
- المشاركات
- 106
- مستوى التفاعل
- 2
- النقاط
- 0
تحياتي لكم جميعا
شكرا يا كدافرا على توضيحك
انا متأكدة من اللى حضرتك قلته ايوة الحقيقة زى ما قلت قبل كدة ان الشتيمة بنسمعها في كل مكان
وهي حقيقي ساعات بتبقي مستفزة جدا جدا
خاصتا لما تعرف ان اللى بيشتموا فيه ده بيحبهم ومستعد يقبل اي واحد منهم ويمكن تبص على صورة التوقيع بتاعتى و اللى حصله ده ليهم كمان
لكن ياعزيزى الرب قدير و عظيم و زراع يمينه قوية هو قادر يا عزيزى انه يريح القلوب التعبانة و العطشانة
ويهدى العقول
يسوع رحوم الى ابعد الحدود انا عارفة ان حضرتك عارف الكلام ده و يمكن احسن منى واكيد المشرفين في المنتدى و انا بحترم الجميع
لكن يا عزيزى مش من المضبوط ان نستسلم للاستفزاز لأ، السلام اللى في قلوبنا لا تقوى عليه قوات الجحيم
( تعلموا منى فإنى وديع و متواضع القلب ) يسوع قال كدة وما حددش موقف اللى قدامك
انا مش بقصد حد معين
و مش بدافع عن حد غير محبة يسوع
سلام
شكرا يا كدافرا على توضيحك
انا متأكدة من اللى حضرتك قلته ايوة الحقيقة زى ما قلت قبل كدة ان الشتيمة بنسمعها في كل مكان
وهي حقيقي ساعات بتبقي مستفزة جدا جدا
خاصتا لما تعرف ان اللى بيشتموا فيه ده بيحبهم ومستعد يقبل اي واحد منهم ويمكن تبص على صورة التوقيع بتاعتى و اللى حصله ده ليهم كمان
لكن ياعزيزى الرب قدير و عظيم و زراع يمينه قوية هو قادر يا عزيزى انه يريح القلوب التعبانة و العطشانة
ويهدى العقول
يسوع رحوم الى ابعد الحدود انا عارفة ان حضرتك عارف الكلام ده و يمكن احسن منى واكيد المشرفين في المنتدى و انا بحترم الجميع
لكن يا عزيزى مش من المضبوط ان نستسلم للاستفزاز لأ، السلام اللى في قلوبنا لا تقوى عليه قوات الجحيم
( تعلموا منى فإنى وديع و متواضع القلب ) يسوع قال كدة وما حددش موقف اللى قدامك
انا مش بقصد حد معين
و مش بدافع عن حد غير محبة يسوع
سلام