ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

ربنا معاكى يا جاسى
أبقى اخدمى كويس يابت متكسفيناش
لو مش عارفة اى حاجة تعالى لتاسونى مرمرههههههههههههههههه
ربنا معاك يا جميل وصلوات العدرا والقديسين
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

طب بالمرة ياجماااااعه

ساعدونى فى دروس حضانه

اصل الملايكه دووووووووول
ليهم تعامل خااااااااااص :smil13:
 

matareg

New member
إنضم
27 أبريل 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

الله يسامحك يا مرمر وقعتي قلبي وفكري راح لبعيد
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

أنشاء الله ياتويتى هنساعدك
وكمان هيساعدونى انا كمان ههههههههههه

ميرسى كتير يا رمزى ربنا يعوضك
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

الله يسامحك يا مرمر وقعتي قلبي وفكري راح لبعيد

هههههههههههههههههههههههههه
لالالالالا عايزة اعرف بقى مخك راح بعيد فين ؟
 

مرمر مرمورة

New member
عضو
إنضم
22 أكتوبر 2007
المشاركات
293
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

هحاول اساعدك الانى بخدم فى سن مقارب ليكى انتظرى
سابحث عن القصص واكتبهالك
ولا يكون عندكم اى مشكلة
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

ميرسى ليكى يا مرمورة
وربنا يعوضك
 

sameh zaki

New member
إنضم
15 نوفمبر 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

انا مش فاهم حاجه من الموضوع ده يمكن لاني داخل متاخر
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

انا مش فاهم حاجه من الموضوع ده يمكن لاني داخل متاخر

أهلا بيك معانا يا سامح ونورت المنتدى
الموضوع ده...
أن كل واحد عند قصة بسيطة تنفع للآطفال ابتدائى
بيكتبها لنا تنفعنا فى الخدمة
وبكده كلنا بنساعد بعضنا فى التحضير
شكرا لمرورك يا سامح
 

fdgg gffg

New member
إنضم
23 نوفمبر 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

انا كنت بعيد لكن لما جيت عند الصليب نور عيني حبيبي يسوع اقامني وقللي مبروك غسلني بدمة حيانى بموتة اسرني بحبة وخلاني ابنة هللويا مجدا للرب المحتاج لصلواتكم [
 
إنضم
5 أكتوبر 2007
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

صلوا لاجلى لرجوعى للمسيح قبل فوات الاوان

امين
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

صلوا لاجلى لرجوعى للمسيح قبل فوات الاوان

امين

ربنا معاك ويحافظ عليك ويحميك لآجل مجد أسمه القدوس
وأهلا بيك معانا فى المنتدى
 

fdgg gffg

New member
إنضم
23 نوفمبر 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

:yaka:
 

كبرئيل شرو

New member
عضو
إنضم
21 نوفمبر 2007
المشاركات
26
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

تعالوا الي اثقيلي الاحمال وانا اريحكم

الرب يسوع يكون معك ويحرسك يارب

يسوع الحبيب مع الجميع
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

شكرا لمرورك يا كبرئيل ونورت الموضوع
 
إنضم
3 يوليو 2007
المشاركات
3,637
مستوى التفاعل
304
النقاط
83
الإقامة
في اورشاليم السماوية
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

هههههههههههههه عارفة انا دخلت علشان العنوان ههههههههههههههههههه

انا هساعدك
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

يابنى مانا عارفة انك داخل علشان العنوان
ماهو كل الناس بتدخل علشان العنوان بردوا
هههههههههههههههه
ماشى انا مستنية مساعدتك
ربنا يعوضك يا جميل
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا

سلام ونعمة للكل
هاااي أخ omar_b
يلايلا هاكى قصه صغيرة جدا ومفيدة ومخلصه لهم ألا وهى ..


ان الله واحد أحد صمد لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفؤا أحد وكل شىء هالك الا وجهه العظيم الكريم بديع السموات والأرض انما أمره اا أراد شيئا أن يقول له كن فيكون ، فتبارك الله خالق كل شىء وهو أحسن الخالقين ..


:t16::t16::t16:
حقيقي كويس أنت حافظ بس يا خسارة مش فاهم

الله يهديكم

ويهدينا أزاي يعني
يعملنا أشارات مرور
هههههههه

يا أخ
مادخلك أنت بها الموضوع
لماذا تتدخل فيما لا يعنيك أهذه اخلاق الرجال
:new6::new6::new6:

وليكون بركة

سلام ونعمة
 
أعلى