- إنضم
- 24 أبريل 2007
- المشاركات
- 62
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
رد على: ذنب بناتى فى رقبة كل عضو ميدخلش هنا
سلام ونعمة للجميع
ممكن تقبلونى معاكم انا كمان بخدم ثالثة ابتدائى ممكن اساعدكم انى اعمل مقدمات للدرس واساعدكم فى التامل الشخصى وممكن كمان احضرلكم الدرس
بس بشرط :
تذكرونى فى صلواتكم وتذكروا امينة الخدمة اللى علمتنى احضر الدرس بطرسقة كويسة . ممكن
اختكم فيبى , fulaa
ممكن تقبلونى معاكم انا كمان بخدم ثالثة ابتدائى ممكن اساعدكم انى اعمل مقدمات للدرس واساعدكم فى التامل الشخصى وممكن كمان احضرلكم الدرس
بس بشرط :
تذكرونى فى صلواتكم وتذكروا امينة الخدمة اللى علمتنى احضر الدرس بطرسقة كويسة . ممكن
اختكم فيبى , fulaa