دوره انترنت للمبتدئين ببلااااااااااااا&#

amad_almalk

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 ديسمبر 2007
المشاركات
2,886
مستوى التفاعل
17
النقاط
0
الإقامة
alex
رد: دوره انترنت للمبتدئين ببلاااااااااااا&#157

موضوع رائع

مرسيىىىىىىىىى علي الموضوع

ربنا يبارك حياتك
 

The_Hero

Good Shepherd
عضو مبارك
إنضم
3 يناير 2006
المشاركات
148
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
some Where There!!!!
رد: دوره انترنت للمبتدئين ببلاااااااااااا&#157

بجد انا حاسس بفرحة كبيرة انا مش مصدق ان مواضيعى متقفلتش يا ربى يسوع انا مبسوط حاسس انى هعيط ده انا بقالى سنين مزرتش المنتدى
 

طالبة شفاعة

New member
عضو
إنضم
1 مارس 2011
المشاركات
115
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
رد: دوره انترنت للمبتدئين ببلااااااااااااا&#

ياعم احلفك بربنا تكمل ولا الحلفان حرام طيب اقولك اية كلنا منشغلين فى الفترة الاخيرة بالامتحانات ولما فضينا رجعنا للمنتدى فارجوا تكملة هذا العمل الرووووووووووووووووووووووووووووعة دة
ياستاذ وبلاش تفكير الشيطان اللى عايز يحرمنا من العلم ومن تواصلنا مع بعضينا
وبركة القدسين ترجعك عن تفكيرك دة
وعلى فكرة انا كل يو م ها دور على الجديد اللى كتبتة ولو ما لقتش حاجة اخر الاسبوع ها ارسلك رسالة يعنى من الاخر هادوشك انت ما ترضاش ان احنا نبقى مش فاهمين حاجة قصاد العالم الثانى
 
أعلى