رد: دوره انترنت للمبتدئين ببلااااااااااااا&#
ياعم احلفك بربنا تكمل ولا الحلفان حرام طيب اقولك اية كلنا منشغلين فى الفترة الاخيرة بالامتحانات ولما فضينا رجعنا للمنتدى فارجوا تكملة هذا العمل الرووووووووووووووووووووووووووووعة دة
ياستاذ وبلاش تفكير الشيطان اللى عايز يحرمنا من العلم ومن تواصلنا مع بعضينا
وبركة القدسين ترجعك عن تفكيرك دة
وعلى فكرة انا كل يو م ها دور على الجديد اللى كتبتة ولو ما لقتش حاجة اخر الاسبوع ها ارسلك رسالة يعنى من الاخر هادوشك انت ما ترضاش ان احنا نبقى مش فاهمين حاجة قصاد العالم الثانى