دورة الفوتوشوب ..خطوة بخطوة من البداية بالفيديو ..

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
مجهووووووووووود حلو اوووى يا فادى

وفى انتظار الــــــــــــ 4
 

عمادفايز

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 مارس 2009
المشاركات
509
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
egypt
شــــــــــــــــــكرا يافادى على المجهود واهتمامك
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
زمن الاختبار خلص اللي عاوز يحط الصورة يحطها اول صورة بتاعت استاذ عماد أهي
701486448.jpg

 

مورا مارون

يسوع فرحي
عضو مبارك
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
6,748
مستوى التفاعل
105
النقاط
63
الإقامة
بيروت
الموضوع قيم وباذل جهد كبير فيه الرب يباركك
حبقى اتابعه كلو في وقت لاحق

الرب يباركك
 

+febronia+

Feby RoZa
عضو مبارك
إنضم
15 سبتمبر 2009
المشاركات
11,261
مستوى التفاعل
930
النقاط
0
الإقامة
ALEX
مرسي اوووووووووووووووووووووووووووووووووي
 

عمادفايز

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 مارس 2009
المشاركات
509
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
egypt
ياريت تكمل ياأستاذ فادى احنا اتحمسنا للموضوع
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
ممتاز جدا جدا يا فادي

معلش انا جيت متأخرة

متابعة الدروس و هزاكر كويس علشان الامتحان :)

لالا بتهرجي يا فراشة دانا بتعلم منك ... متقوليش كدا بس ..
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
صدقني بكل امانة اتعلمت كام حاجة من الاربع دروس دول انا مكنتش اعرفهم بأمانة فرحانة جدا جدا بيهم

واحلى تقييم لاجدع استاذ فوتوشب :)
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
صدقني بكل امانة اتعلمت كام حاجة من الاربع دروس دول انا مكنتش اعرفهم بأمانة فرحانة جدا جدا بيهم

واحلى تقييم لاجدع استاذ فوتوشب :)

أتمني أكون أفدتك حقيقي ..وهكمل عشان نتعلم مع بعض باقي الحاجات ..علي فكرة في حاجات أنا مكنتش عرفها بس لما دورت لقيتها ..
 
أعلى