دورة الفوتوشوب ..خطوة بخطوة من البداية بالفيديو ..

امانى معين

New member
إنضم
15 نوفمبر 2009
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
:Love_Letter_Open:
بسم الثالوث الاقداس



دورة الفوتوشوب خطوة بخطوة ..
من البداية حتي الإحتراف

مقسمة إلي 10 وحدات ..

كل 3 أيام وحدة ..ويوجد أختبار أخر الدورة كل من يضع رد سيتم إرسال الاختبار إليه والتقييم علني ..


رجاء الامانة...في الاشتراك في الدورة و النقل أو الاقتباس

 

christin

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
21 أغسطس 2007
المشاركات
994
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
موضوع رائع
 

the sad heart

New member
إنضم
22 يوليو 2008
المشاركات
14
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
egypt
ميرسى كتير لتعبك وربنا يساعدك ويعوضك خير بس بجد ياريت تكمل باقى الفصول وشكرا
 

شوشو22

New member
إنضم
27 مايو 2009
المشاركات
40
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
شكرا استاذ / فادى وهل عند المزيد من الشرح لتعلمنى كى اكون ذو خبره فى الفتوشوب
 

شوشو22

New member
إنضم
27 مايو 2009
المشاركات
40
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
ايه الروعه دى تسلم عنيك شكرا جزيلا الرب يعوض تعب محبتك
 
إنضم
3 ديسمبر 2009
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا جدا يا فادى على تعبك انا فعلا كنت محتاج اتعلم الفوتو شوب بالطريقة السهلة دى ربنا يعوض تعبك
 

bosh10

New member
إنضم
26 مارس 2007
المشاركات
22
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا ليك خالص على فكرة انا كنت محتاج فعلا لهذا الكورس لانى لم اكن اعرف كيف اعمل على البرنامج ولكن ليه مفيش صوت؟
 

remo2000

New member
إنضم
24 نوفمبر 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا وربنا يباركك ونفسى من زمان اتعلم الفوتوشوب
 

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo
ميرسي لتعبك

ربنا يعوضك
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
أعلى