رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف السلام لكى يا مريم يا أم المخلص
ساتو New member إنضم 18 يونيو 2007 المشاركات 16 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #541 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف السلام لكى يا مريم يا أم المخلص
farawala New member عضو إنضم 9 أغسطس 2007 المشاركات 153 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة Alexandria,Egypt 15 أغسطس 2007 #542 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف crazy_girl قال: ههههههههه وماله؟ انا مش بنام فى اليصيف خالص مالص بالص اساسا ولا حتى فى الشتا علشان مدرستى فترة مسائية هههههههههههههههههههههه عادى يعنى أنقر للتوسيع... Hi crazy girl الكلام دة بجد ولا crazy
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف crazy_girl قال: ههههههههه وماله؟ انا مش بنام فى اليصيف خالص مالص بالص اساسا ولا حتى فى الشتا علشان مدرستى فترة مسائية هههههههههههههههههههههه عادى يعنى أنقر للتوسيع... Hi crazy girl الكلام دة بجد ولا crazy
farawala New member عضو إنضم 9 أغسطس 2007 المشاركات 153 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة Alexandria,Egypt 15 أغسطس 2007 #543 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف ساتو قال: السلام لكى يا مريم يا أم المخلص أنقر للتوسيع... هاى sato نحب نتعرف :new5::new5::new5:
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف ساتو قال: السلام لكى يا مريم يا أم المخلص أنقر للتوسيع... هاى sato نحب نتعرف :new5::new5::new5:
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 15 أغسطس 2007 #544 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف farawala قال: Hi crazy girl الكلام دة بجد ولا crazy أنقر للتوسيع... ههههههههههههههههه لا طبعا بجد فى فرق بين كريزى وكدابة انا مش بضحك انا بنام الضهر واسهر كل اليوم
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف farawala قال: Hi crazy girl الكلام دة بجد ولا crazy أنقر للتوسيع... ههههههههههههههههه لا طبعا بجد فى فرق بين كريزى وكدابة انا مش بضحك انا بنام الضهر واسهر كل اليوم
rosy_kero New member إنضم 15 أغسطس 2007 المشاركات 2 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #545 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف هااااااااااااااااااااي:t13: كل سنه وانتو طيبين
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 15 أغسطس 2007 #546 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف هاى روسي اهلا بيك عضو جديد معانا كل سنة وانت طيب
ايساف New member إنضم 15 أغسطس 2007 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #547 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف عايز ادخل الشات
ايساف New member إنضم 15 أغسطس 2007 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #548 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف مين هيقلى ادخل الشات العام ازاى يا جماعة
ايساف New member إنضم 15 أغسطس 2007 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #549 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف الووووووووووووووووووووووو
املا عضو نشيط عضو نشيط إنضم 9 يوليو 2007 المشاركات 685 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #550 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف لازم تكون عضو مبارك
marlen New member عضو إنضم 31 يوليو 2007 المشاركات 53 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #551 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف ميرسى لمشاركتكم لى
marlen New member عضو إنضم 31 يوليو 2007 المشاركات 53 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #552 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف hkh uq, []d] ,hjlkn hk hjuvt ugd;l ,h]og p[vm hg]v]am
marlen New member عضو إنضم 31 يوليو 2007 المشاركات 53 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #553 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف انا عضوجديدواتمنى ان اكون معكم فى حجرة الدردشة واتعرف عليكم
marlen New member عضو إنضم 31 يوليو 2007 المشاركات 53 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #554 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف انا عضو جديد واتمنى اكون معكم وان حد يقول لى كيف ادخل الشات لاكون معكم
marlen New member عضو إنضم 31 يوليو 2007 المشاركات 53 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #555 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف اتمنى مشاركتكم لى فى حجرة الدردشة
نيرو عضو نشيط عضو نشيط إنضم 29 يونيو 2007 المشاركات 302 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #556 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف تويتي ومرمر سؤال واحد فقط كيف يكون لدي توقيع ؟ اكون شاكر لو رديتم علية انا نيرو سلام والرب معكم ومعي:dntknw:
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف تويتي ومرمر سؤال واحد فقط كيف يكون لدي توقيع ؟ اكون شاكر لو رديتم علية انا نيرو سلام والرب معكم ومعي:dntknw:
الانبا ونس بنت الانبا ونس عضو مبارك إنضم 6 أغسطس 2007 المشاركات 3,185 مستوى التفاعل 32 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #557 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف هاااااااااااااى نيرو لازم تشارك كتير و كل حاجة هتشتغل معاك واهلا بيك معانا فى المنتدى ومنتظرين موضيع حلوة منك سلام:36_22_25::36_22_26:
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف هاااااااااااااى نيرو لازم تشارك كتير و كل حاجة هتشتغل معاك واهلا بيك معانا فى المنتدى ومنتظرين موضيع حلوة منك سلام:36_22_25::36_22_26:
الانبا ونس بنت الانبا ونس عضو مبارك إنضم 6 أغسطس 2007 المشاركات 3,185 مستوى التفاعل 32 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #558 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف :big37:
الانبا ونس بنت الانبا ونس عضو مبارك إنضم 6 أغسطس 2007 المشاركات 3,185 مستوى التفاعل 32 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #559 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف هااااااى كريزى انت صغيرة قوى انا عندى 22 سنة ومن مصر انت اكيد من مصر صح:36_22_26:
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف هااااااى كريزى انت صغيرة قوى انا عندى 22 سنة ومن مصر انت اكيد من مصر صح:36_22_26:
نيرو عضو نشيط عضو نشيط إنضم 29 يونيو 2007 المشاركات 302 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 15 أغسطس 2007 #560 رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف اهلا بيك يا مارلين وانا ايضا ابحث عن الشات لكني لن افقد الامل لان الرب معي وشكرا علي خطابك يا مرمر لكن انت لسه مش فاهمني انا عايز يكون عندي توقيع مثلك:act23:
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف اهلا بيك يا مارلين وانا ايضا ابحث عن الشات لكني لن افقد الامل لان الرب معي وشكرا علي خطابك يا مرمر لكن انت لسه مش فاهمني انا عايز يكون عندي توقيع مثلك:act23: