دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

أه كده ياميرولا
انت فعلا مفيدة كده
ياريت تقترحي موضوع مفيد نتكلم فيه
 

ninweta85

New member
إنضم
30 مايو 2007
المشاركات
14
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

anto ma3jbtone abdn lan ma7da 3brne ola ala ale ahln feke 3la al3omaom alrab esam7ko
 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا يا جماعة بقترح ان احنا نتكلم عن الثقة بالنفس و كل واحد يقول بصراحة هل هوة عندة ثقة بنفسة لو مش عندى تبقة حاجة مش كويسة يالا كلوا يشترك
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمه للجميع انا عضوه جديده واسمى دونا : اتمنى النجاح والتفوق للجميع حتى نرفع اسم الرب عاليا" والحقيقه انا عندى اسئله كثيرة اتمنى الرد عليها - 1 - بعد الاحداث التى تحدث فى مصر مثل احداث العياط والعديسات وغيرهم ماذا بعد هذا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ 2-يا ريت حد يفكرنى هو ايه كان رد الفعل على اساس ان لكل فعل رد فعل وانا لا اقصد طبعا" الرد بعنف ولكنى كنت اتمنى ان ارى موقف موحد من الشعب بمختلف مستوياتة والكنيسه ممثله فى شخص البابا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 3-يا ترى فى اى حد راسم صوره لبكره اقصد طبعا" مستقبل الاقباط فى مصر هيبقى شكله ايه ؟؟؟؟؟ 4- هل فى اى شخص يتفق معى انه لو فى حاجه بتجمع كل الطوائف مع بعض هيبقى موقفنا اقوى على اعتبار ان هناك بعض الطوائف تكتفى بموقف المتفرج ؟؟ 5- مش شايفين معايا انه عشان نصلح من وضعنا فى وطننا لازم نصلح من شئوننا داخل كنائسنا وده بالذات موضوع يطول شرحه ولو فى اى حد عايز يتكلم فيه انا مستعدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اتمنى مكنش طولت عليكم واختم كلامى (اطفأوا قوة النار نجوا من حد السيف تقووا من ضعف صاروا اشداء فى الحرب هزموا جيوش غرباء) عب 34:11
 

LOLA012

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
3 مايو 2007
المشاركات
412
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا يا remorbميرسى كتير على الترحيب الجامد ده
بس انا نزلت موضوع واحد بس فى قسم الكتابات
ضمن المنتدى العام ياريت تقولى رايك عليه بصراحه
علشان انا اللى كتباه واود اعرف الاراء بصراحة فيه
وان شاء الله بعد الامتحانات اشارك بحاجات كتيرررر
سلاممممممممممم يا remorb
 

LOLA012

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
3 مايو 2007
المشاركات
412
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

:yaka::yaka:
ربنا يباركك يا دونا
مرحب بيكى فى المنتدى الجميل ده
نورتينا
 
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام و النعمة انا اسمى مايكل
طالب فى كلية الهندسة
عندى 21 سنة
من القاهرة
يشرفنى ان اتعرف على الاعضاء المشتركين فى المنتدة
 

LOLA012

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
3 مايو 2007
المشاركات
412
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مرحب بيك يا زووووومووووووووووووول
ونورت المنتدى يا بشمهندس مايكل :lightbulb::lightbulb:
وربنا معاك عايزين نشوفلك مواضيع كتير فى المنتدى
وياريت تبقى تقول انت قسم ايه
وربنا معاك يا بشمهندس ويباركك :yaka::yaka:
:999::999::999::999:

اختك
l
olaaaaaaaaaaaa
 
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيكى يا بشمهندسة لولا 012
اشكرك
 
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هو عشان الواحد يكلم حد لازم الطريقة دى
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

anto ma3jbtone abdn lan ma7da 3brne ola ala ale ahln feke 3la al3omaom alrab esam7ko
ايه ده

مال القمر زعلان ولا ايه
احنا مش قد زعلم يا ninweta85

بجد نورتني افى المنتدى
نحب نشوفك على طول ياقمر
ونقرا مواضيعك واكييييييد هتعجبنا :66:

ربنا معاكى وبجد نورتينا وكترتينا
ونحب نشوفك دابما معنا
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمه للجميع انا عضوه جديده واسمى دونا : اتمنى النجاح والتفوق للجميع حتى نرفع اسم الرب عاليا" والحقيقه انا عندى اسئله كثيرة اتمنى الرد عليها - 1 - بعد الاحداث التى تحدث فى مصر مثل احداث العياط والعديسات وغيرهم ماذا بعد هذا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ 2-يا ريت حد يفكرنى هو ايه كان رد الفعل على اساس ان لكل فعل رد فعل وانا لا اقصد طبعا" الرد بعنف ولكنى كنت اتمنى ان ارى موقف موحد من الشعب بمختلف مستوياتة والكنيسه ممثله فى شخص البابا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 3-يا ترى فى اى حد راسم صوره لبكره اقصد طبعا" مستقبل الاقباط فى مصر هيبقى شكله ايه ؟؟؟؟؟ 4- هل فى اى شخص يتفق معى انه لو فى حاجه بتجمع كل الطوائف مع بعض هيبقى موقفنا اقوى على اعتبار ان هناك بعض الطوائف تكتفى بموقف المتفرج ؟؟ 5- مش شايفين معايا انه عشان نصلح من وضعنا فى وطننا لازم نصلح من شئوننا داخل كنائسنا وده بالذات موضوع يطول شرحه ولو فى اى حد عايز يتكلم فيه انا مستعدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اتمنى مكنش طولت عليكم واختم كلامى (اطفأوا قوة النار نجوا من حد السيف تقووا من ضعف صاروا اشداء فى الحرب هزموا جيوش غرباء) عب 34:11

كلام سليم يادونا
ربنا يحافظ عليكى ياقمر
وربنا ينج ايدة ويخلص شعبه
ربنا موجود وهو اللى هيحمينا صدقينى
هو قال لا تخف ايها القطيع الصغير
وهو اللى عينه لا تغفل ولا تنام
قولى يارب فى كل وقت
هو معنا ومش هيسينا اببببببببببببببدا

ميرسى ليكى ياقمر وربنا معاكى
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هو عشان الواحد يكلم حد لازم الطريقة دى

اولا اهلا بيك يامايكل
ثانيا نورت المنتدى
ثالثا بقى

انت كترتنا ونحب نشوفك دايما
ههههههههههههه

رابعا ياباشمهندس
الطريقه دى متاحه حاليا ليك
والرسايل الخاصه
اما الشات بقى ده لسه شويه
لما تطول معنا شويه ونشوف مشاركاتك وهمتك

هتاخد العضويه المباركه وتدخل تكلم الاعضاء وتتعرف علينا كلنا
ربنا يديك بقى طولت العمر :heat:
ههههههههههههههههههههههههههههه

نورتنا يا ميكى واهلا بيك وسطنا
 

LOLA012

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
3 مايو 2007
المشاركات
412
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلييين وسهلييين بالمهندس المعماري
صدفة سعيدة اصل انا برده قسم عمارة
بس مش جامعة القاهرة
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى عليكو كلكوا - ميرسى ليكى يا لولا وربنا يباركك انتى كمان والله يسامحك يا ميرولا جوعتينا وهارد عليكى واقول - ماله الفول ومالها الطعميه دى حتى بقول وهمتها قويه اللى ياكلها مره يقول دى اللى هى اكله جامدة وفى المعدة مستقويه ماله الفول ومالها الطعميه دول اصحابنا فى الصيام من غيرهم ما يقوم لنا قيام الف صحه وعافية وكله تمام ماهى معدتنا اصلها مش اى كلام وعجبى **********
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هههههههههههه

حلو شعر الفول والطعميه دة
فكرتينى بشغل الكشافه
والمعسكرااااات
ههههههههههههههههههههه
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انت ما تفكريش إلا في النباتيات
والأكل الصيامي بس
عندك حق أنا عارف السر ياتويتي
 

only man

New member
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

السلام لكم نعمه رب المجد يسوع المسيح تكون معاكم
انا صديق جديد معاكم ياريت تقبلونا معاكم ونفسي نتكلم كلنا مع بعض بس انا مش عارف ادخل في الدردشه ازي ياريت حد من الخدمه يقولي
ونعمه رب المجد يسوع المسيح تكون معاكم صلو من اجلي
اخوكم بولس
 

savior_1

New member
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
19
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Iraq_Mosul
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ما احلى ان نجتمع معا بالحب يقول الرب لنا ما اجتمع باسمي اثنان معا الا واكون هناك انا***********

انا اسمي زهير من العلااق 24 سنه طالب لغه انكليزيه واحب ان اتعرف عليكم
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى