سلام ونعمة
بفتكر انو هلأ خلاص اصبحنا عيله مادام اكلنا عيش وملح مع بعضنا
انا مارلين من لبنان
مش عرفه شو حصل بالظبط عن جد عشان اشتركت بها المنتدى المهضوم الرائع
يعني انا اكتشفتو بالصدفه صح بس كنت عم بدخل كزائرة وخلاص
بس اعجبت بكتير اعضاء هون وقررت اني اشترك معاهم واكون عضوة بينهم مو زائرة بس
واتعرف بيهم طبعا ويتعرف فيني وهذا شرف لإلي والله
اوف كورس ان قبلو
وما لقيت الى كل ترحيب منهم
وانا كتير بتشكرهم
وكمان بتشكر لجنة الإشراف على هالمنتدى
عشان عن جد في المستوى المطلوب
الله يبارككم كلكم
وسوري طولت عليكم
سلام
اهلا بيكى يامارلين ده بيتنا كلنا بجد وكلنا بنشكر روك على تعب محبته الكبير ده ربنا يعوضه ويديه كل اللى نفسه فيه اميييييييين واهلا بيكوا وسطنا لان كلنا اخوات بجد ربنا معنا كلنا ويارب دايما تفضل بينا المحبه دى امييييييييييييييين