- إنضم
- 24 ديسمبر 2008
- المشاركات
- 21,377
- مستوى التفاعل
- 3,544
- النقاط
- 113
طلعت طباخ يا عياد![]()
اهي هوايات
طلعت طباخ يا عياد![]()
كده مش هعرف انفذها لوحدى الفكرة محتاجة مجموعة مش فرد
كمان عياد شكله قرا وطنش وانتى مش عاوزة تشاركينى فى التنفيذ
لو فى حد متشجع للفكرة يبقا يقولى
اهي هوايات
عملتي انت ايه طبيخ
ملوخيه خضرا ولا ناشغه
انا زهقت من حاجة اسمها ملوخية
انا زهقت من حاجة اسمها ملوخية
انا ممكن اكل ملوخيه ناشفه وفراخ كل يوم
خضرا ﻻ
تحبي نغير للمحشي مثﻻ
هههههههههههه العيال زهقونى منها كل لما اقولهم اعملكم خضار ايه جنب الفراخ يقولوا ملوخية
مالها الملوخية نتكلم فى الملوخية مش احسن من الصمت الرهيب
فيع فلم بضابه. على. سى تئ فئ